suseduse Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Veit ikke om dette er riktig sted å spørre om råd, men prøver... Etter fødsel(8 mnd siden) har jeg angst for sex... Gruer meg til hver eneste gang, selv om det er kjempe deilig når vi først har det... Lysten er stor, men klarer bare ikke å gjennomføre det mer en maks en gang i uka(alt for lite for meg!) Før vi skal ha seks synes jeg ikke det er noe deilig når han koser med meg der nede heller blir bare stiv som en stokk... Dette er et skikkelig stort problem for meg, plager meg daglig!! Før så var det jeg som alltid ville ha sex, og lysten er jo der fortsatt, men er denne angsten for at det skal gjøre vondt selv om det ikke er det... Kjæresten min er kjempe tålmodig, maser ikke og presser meg ikke til noe, så ikke noe stress fra han sin side, selv om det ligger jo litt i bakhodet at vi må ha mere sex!! Trenger noe seriøse tips, for dette her er skikkelig sårt for meg! Han var litt stor for meg når han kom, og sliter litt med bekkenløsning fortsatt, men veit ikke om det har noe å si jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå