kokosyklus Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Dette er ingen konkurranse:) he he! Tenkte det er artig å sammeligne. Jeg er i uke 5+3. - Ømme, tunge bryster - Mensmurringer som kommer og går - Stikkinger ved livmora - Oppe om natta for å tisse + hundre ganger daglig - Noe urolig/oppblåst mage - Lett svimmel da jeg står opp om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei du! Jeg er 5+2. - akkurat de samme symptomer som deg! Bare det at brystene mine er helt normale foreløpig...:-( (hehe - har så lyst til at de skal bli litt ømme og store...;-) + så har g kvalmen som kommer og går....
Jewel m/jente får gutt Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er 6+1 - ømme bryster, brystvortene er kjempevonde - hatt en kvalmebølge på ca 15. min, (håper ikke det kommer mer;-)) - Går på do hele dagen lang og en gang på natten - Stikkinger i lysken når jeg ler, hoster og nyser. - lette mensmurringer - matlysten har begynt å avta, men drikker veldig mye.
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er 6+0 og har: - ømme og tunge bryster, med supersåre brystvorter - kvalmebølger - eller konstant småkvalm gjennom hele dagen - Også for meg har den voldsomme apetitten avtatt litt, men jeg orker mer mat en jeg pleier, og ellers er jeg tørst hele tiden - Svake menssmerter på og av - Verdens trøtteste - MÅ sove en gang i løpet av dagen - Får hormonbyger hvor jeg griner og ler om hverandre og skremmer vettet av min kjære
Kvitrebekk Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er 5+1 - kvalmen kommer og går/uvel - ømme bryster, men merker ikke at de er større enda - masse stikninger i magen/underlivet - ikke særlig matlyst eller lyst på godis (svært uvanlig for meg :-))
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 jeg er 10+5 i dag.. -så viiidt litt kvalm på morgenen, i 2-3min -våkner av at jeg må tisse noe helt forferdelig, det er ikke likt meg til vanlig -bli veldig fort trøtt på kvelden -litt småstikking og ømhet i magen -oppblåst
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er 5 + 3. Dette er mine symptomer - Ømme, tunge bryster - Mensmurringer som kommer og går - Stikkinger ved livmora - Tisser veldig ofte - Noe oppblåst mage - Lett svimmel - Veldig tørst...hele tiden - tøtt og blir fortere sliten... Men alikevell; det er herlig å være gravid...HURRA!!!!!!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Glemte oppblåst til tusen. Ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei allerede. Og trøtt på kveldene.
nordlæningen Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Trøtt trøtt og atter trøtt. Er i uke 8. plus svimmelhet, dårlig mage og tissing.
Feliz31 Skrevet 28. mai 2007 #11 Skrevet 28. mai 2007 Er 11 uker i dag (Bim uker) ømme pupper oppe å tisser om natten stikking i magen oppblåst og fisen om ettermiddagen og kvelden sterk luktesans fort trøtt hormonell
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #12 Skrevet 28. mai 2007 5+6 idag * varierende grad av kvalme ( idag hele dagen, fredagen ikke i det hele tatt ) * brystene føles veldig tunge, er ikke lenger så øm * den glubske matlysten er svekket, (heldigvis) * har og merket i dag at jeg er veldig tørst. * litt "riving og sliting" i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå