Gå til innhold

blødningbekymring


Solskinnstrall

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg er førstegangs gravid og er som sikkert alle andre kjempe nervøs over at alt skal gå bra i svangerskapet. Men i dag når jeg våknet og skulle på do så oppdaget jeg litt blod! Det har ikke vært noe smerter som det sies at det er under aborter. Jeg er 6 uker og3 dager på vei og lurer på om dette er noe jeg burde bekymre meg for?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først....det er ikke alltid smerter under aborter! Jeg har nettopp mista så det kan jeg skrive under på. Blødninger kan være uskyldige, men du bør sjekke det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei....

Synes jeg må svare deg for nå sitter du nok å er like redd som jeg har vært i en uke.

Ja,man kan miste uten å merke smerte,trøst deg med at selv om du nå blør går det kjempefint med de aller fleste,så ikke mist motet.Jeg begynte å blø forrige helg,og fikk ul et par dager etterpå.Da var alt bare bra.!!!!

Ble roligere da,så ta kontakt med legen og få sjekket dette,bedre det.Er det for tidlig med ul så tar du bare en hcg test.

Håper du finner litt gode tanker oppe i all bekymringen,som sagt,det er mange som blør og som det går fiiiiint med.Godt tips,ta det litt med ro,hvile og unngå tunge løft ect. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for beroligende ord- velger å tro at det ikke er noe farlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet veldig godt hva du går gjennom, for jeg har nettopp gått gjennom det selv.Desverre gikk det ikke bra for meg.Jeg småblødde littegrann fra forige lørdag t.o.m fredag. Ikke mye, men litt på papiret, helt friskt og tynt blod. Jeg hadde heller ingen smerter. Tok kontakt med legen forige mandag, tok en HCG, tok en ny på torsdag, da var den godt helt ned. Jeg var 5+5 da det skjedde. Har tatt ul slapp heldigvis utskraping, men synes det er løye at alt har kommet ut, når jeg har blødd så lite.Men det er ganske normlt med en liten blødning i den tiden du er i nå, så det kan gå veldig bra. Håper det går bedre for deg!Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også svare deg. Har også mistet to ganger og vet hvordan du har det når du ser blod på papiret. Man får panikk. På sykehuset sa de til meg at 30 % av de som føder har hatt blødninger. Det er ganske vanlig å blø tidlig i svangerskapet. Så ta det rolig. Om blødningene tar seg opp er det jo greit å kontakte legen din for å få sjekket dette ut. Man bør jo ikke gå og bekymre seg unødvendig. Du kan se hjertet på UL etter 6 uker. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...