Gå til innhold

De fleste vil nok ha et godt forhold til svigermor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på innlegget fra hun under.... Jeg gikk iallefall ikke inn m holdninger om at jeg skulle hate henne... Jeg er glad i mennesker og gir alle en sjanse. Min sambo sier også at jeg har prøvd flere ganger.. Men, noen har

sine egne måter å analysere ting på.... til det negative. Og at de kan se sine egne feil...neppe.. Vet jeg ikke er feilfri, men når alle i hans familie

ser at hun oppfører seg galt, så vil jeg tro at hun har de fleste feilene.

Jeg har bedt henne flere ganger m håp, men må desverre innse at jeg aldri vil få et godt forhold til henne. Dumt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg. jeg skulle også ønske at jeg kunne ha et okei forhold til min svigermor. Men vi er altfor forskjellige, og hun er ett egoistisk troll som manipulerer alle rundt seg.

Skrevet

Svigermoren min reagere slik:

Har mannen min fått nye klær: å så fin du er, den fortjente du. La meg få se litt på den. God kvalitet det var godt.

Har jeg fått nye klær: hva har du fått nye sko? De ser ikke billige ut. Hva kostet de, håper du har kjøpt dem på salg.

Hun spør nesten hver gang vi er med dem om jeg har fått noe nytt. Nå har jeg begynt å svare nei. Denne er gammel fra skapet.

Lett å repektere og være mye med slike mennesker, heldigvis er ikke jeg en matyr som på død og liv skal lide meg igjennom søndagsmiddager med henne. Familien må være støttende for at man kan bruke tid på den!

Man høster som man sår. Lite kontakt = svigertroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...