engutttil=) Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Torsdag 24.mai kom endeli gutten våres med nød å nepper! Låg i tre døgn me rier før han endelig såg dagens lys! Gutten kom ut blå på grunn av navelstreng rundt hodet men det tok dem berre 30 sekund på å blåse liv i han! Det va ei hard tørn før heile familien på tre, men no e alt berre heilt perfekt! Har han ligganes i vugga atme meg og såre puppa så no e vi berre LYKKELI! Svigermor har flytta inn før ei uke å det e så sinnsykt deilig! Ho e verdens beste svigermor! Ho og svigerfar hadde vaska huset mett t eg og gutten min kom heim! Luksus! No blir eg å stekke innom me gjevne mellomrom før å se at dåkker har det bra! Ønske dåkker alle lykke lykke til med fødsel og kos me gullan dåkkers! Eg og Kristoffer ska kose no=)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer så mye med den lille
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Hørtes tøft ut dette, men gratulerer så mye med resultatet:-))) Kos dere!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer så mye med lille prinsen!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 gratulerer så mye!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå