Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hei alle her inne! Er en snar tur innom fra 1.trim med et lite spørsmål til dere.... Er det flere her inne som var plaget med litt brun uflod i 1.trim? Fikk beskjed av legen at det var vanlig, men er litt bekymret... Hadde en ma i uke 11 i januar - og da hadde eg og endel brun uflod... Håper noen kan svare meg. (er bare 5+2 på vei)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg hadde ikke dette selv, men har hørt om mange som har hatt både det og litt blødninger og alt har gått veldig bra. Så det trenger ikke bety at det er fare på ferde. Lykke til!
Tussa og Sofie Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Jeg hadde det, men det var akkurat ved 12 uker, varte ca 2 dager...var ikke til lege, men snakket med en som sa det var normalt ja. Hormonelle "blødninger". Så lenge det ikke er mye friskt blod sammen med magesmerter var det ikke noe å bekymre seg for. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Takk for svar! Får vel bare prøve å slappe av! E jo ikke så mye jeg kan gjør fra eller til... Må jo bare stole på legen som sier at det er vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå