Gå til innhold

SÅÅÅ lei mensenmurring og modningsrier......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal man gå me det før de virkelige riene setter igang??? Gått sånn ei uke nå...Gjør liksom så vondt at jeg ikke får sove men ikke vond nok til at fødselen starter...har prøvd diverse råd,men...SLITSOMT!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt dette i 3 dager nå.. slitsomt ja!!!!!!!!!!!!!!!! Hvilke råd har du prøvd?? =)

Sliter også med smerter/murring i korsryggen...Håper at noe snart begynner å skje..........................

Skrevet

Prøvd ananas, kanel, sex...fungerer ikke...kjøpt lakrisrot-te som jeg har drukket i to dager nå, så får vi se om det fungerer..... De smertene i korsryggen er nesten de verstee syns jeg... Håper også at noe skal skje snart.........helst NÅ!!

Skrevet

Ananas har jeg ikke prøvd.. heller ikke lakrisrot-te... Det er verdt et forsøk. Lange til du har termin??

Skrevet

Har termin 8.juni, men fått beskjed om at jeg er moden og klar...Så jeg håper den kommer før det!! Din termin da?

Skrevet

Jeg har menstermin i dag og ul.lydtermin til onsdag.. Vet ikke om jeg er moden enda:( Skal til legen på onsdag, så jeg får vel rede på det da tenker jeg.

Skrevet

For at ananas skal funke, så må du spise 7 kg visstnok. Og så må den være fersk.

Skrevet

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Oi...så my ananas ja...hmmm...det var mye ja... Orker nok ikke spise så mye på en gang...blir litt vel fullt i magen da tror jeg...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...