Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hvor lenge skal man gå me det før de virkelige riene setter igang??? Gått sånn ei uke nå...Gjør liksom så vondt at jeg ikke får sove men ikke vond nok til at fødselen starter...har prøvd diverse råd,men...SLITSOMT!!!!!
AJ-Emma på termin=) Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har hatt dette i 3 dager nå.. slitsomt ja!!!!!!!!!!!!!!!! Hvilke råd har du prøvd?? =) Sliter også med smerter/murring i korsryggen...Håper at noe snart begynner å skje..........................
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Prøvd ananas, kanel, sex...fungerer ikke...kjøpt lakrisrot-te som jeg har drukket i to dager nå, så får vi se om det fungerer..... De smertene i korsryggen er nesten de verstee syns jeg... Håper også at noe skal skje snart.........helst NÅ!!
AJ-Emma på termin=) Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Ananas har jeg ikke prøvd.. heller ikke lakrisrot-te... Det er verdt et forsøk. Lange til du har termin??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Har termin 8.juni, men fått beskjed om at jeg er moden og klar...Så jeg håper den kommer før det!! Din termin da?
AJ-Emma på termin=) Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har menstermin i dag og ul.lydtermin til onsdag.. Vet ikke om jeg er moden enda:( Skal til legen på onsdag, så jeg får vel rede på det da tenker jeg.
Marolla Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 For at ananas skal funke, så må du spise 7 kg visstnok. Og så må den være fersk.
AJ-Emma på termin=) Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Oi...så my ananas ja...hmmm...det var mye ja... Orker nok ikke spise så mye på en gang...blir litt vel fullt i magen da tror jeg...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå