ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 jeg går og spiser mere kanel..
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 hehe jeg sover ikke:D sitter med svake irriterende tak i ryggen og lurer på hvorfor det kom blod på papiret i stad når jeg var på do... tenkte slimpropp først men det kom jo aldri no slim:S sæææære kropp!
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Ikke jeg! Vannet gikk i går natt så nå sitter jeg å teller min. mellom riene. Skal settes i gang i morgen, men håper på at ting kan skje av seg selv. Nervepirrende dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå