Hilsen Aud Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Dette er det neste på lista mi over hva jeg skal handle inn. Har forstått det slik at jeg trenger ullinnlegg + engangsinnlegg. (?) Hvor får jeg tak i dette og hva er best?
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 hei, fikk beskjed av jm at ulinnlegg er best, d får brystet til å puste og beskytter mot sår ol, du finner de å kjøpe på apoteket:)
Lille smurf Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Ullinnleg selges på nøstebarn også - men der er de kanskje dyrere enn apoteket??
@nne p@ l@nne Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Det er vel litt individuelt det! Jeg har aldri brukt ul, men var veldig fornøyd med avent sine innlegg. Det er nok bare og prøve seg frem!
beibiboom Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Jeg kjøpte ullinnlegg på Sparkjøp jeg. Husker ikke prisen. Men fy som det klør!!! (prøvde dem i vinter da en venninne sa at man kunne få brystbetennelse mens man var gravid..). Jeg vet søren ikke om jeg kommer til å orke gå med dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå