Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 jente(eller kanskje dame:)), snart 30, fri fra barn og samboer og kåt. Du da?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Jente, 29, som er den eneste som er våken her i huset...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Fin anledning til å bli kåt og kose med deg selv ! Hvordan ser du ut?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Jeg vet, og jeg er allerede i gang... Hva med deg? Blond, blågrønne øyne, normal kropp, store bryster. Og du?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Store bryster tenner meg !!! Har en uprøvd fantasi om å slikke store,deilige bryster....kose meg inntil deg og kjenne brystene dine bli harde. (se der ja...skulle ikke mer til for å bli skikkelig kåt) Er selv blond, blå øyne, og tja, normal kropp. Har middels bryster, men de strutter...ihvertfall nå Er godt shavet, men en liten veiviser ned til de fyldige leppene.......
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 hmm, skulle likt å se hvem du er bak anonymknappen ja!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Begynner å bli harde nå ja... Ser for meg de fyldige leppene dine nå, de glinser mot meg... Har du msn? Kan jo ta det der, så blir det litt lettere...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 ja, har msn, men ikke på denne maskinen. Uansett så tror nok jeg forblir anonym for deg enn så lenge Selv om det hadde vært helt supert å ha noe mer å forholde seg til ...., men tror vi skal klare oss fint Men de brystene dine..,de skulle jeg gjerne vært noe nærmere ja...mmm
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Kan være anonym der og... Jeg har en mailadr som ikke gir ut noen opplysninger om meg (asså en med bare et fjollenavn) i tillegg til den vanlige jeg har... Sitter du og koser med deg selv nå? Jeg er kjempe kåt og ikke minst våt nå... Bruker et par fingre på klitten... mmmmmmmmmm.....
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 Hva vil du jeg skal gjøre med deg? Hadde jeg fått bestemme ville jeg ha prøvd meg frem mellom bena dine...slikket og kost med deg...byttet på å fingre deg og slikke klitten din( vil ikke at du skal komme så raskt..vi skal jo kose lenge;)). Latt den ene hånda kjele med brystene dine(blir altså såå kåt av bryster), som nå strutter...pusten din forteller meg at du koser deg...du stønner idet jeg glir en finger opp i fitta di...(NÅ er jeg kjempekåt ja.....)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Kjenner fingrene dine oppi fitta mi... åååh, så deilig... du er god med tunga, og du beveger tunga inn i fitta, så langt inn du bare kan. Mens du gjør dette, setter du deg skrevs over ansiktet mitt, og jeg kan se de deilige leppene dine glinse mot meg... Tunga mi leker med klitten din, og du stønner av fryd...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 vi er begge så våte at det siler av oss...(ja, jeg er faktisk det nå)...vi slikker og fingerpuler om hverandre...vi puster og stønner uavbrutt... fingrene mine glir nå mellom leppene mine...jeg er virkelig våt...og kjempekåt på deg!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #15 Skrevet 27. mai 2007 Har du msn-adr? Har innstallert messenger nå...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 Lurer fortsatt på hvor du ble av....likte tonen din jeg ...og så mye annet.... hilsen den ene anonyme....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 nå ble i hvert fall jeg kåt! Fantaserer ikke om jentesex, men ble visst kåt av å lese om det allikevel! Hilsen hu med gulrot mellom beina
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #20 Skrevet 30. august 2007 Nå fikk jeg også lyst på jentesex.... Virker så rent og sexy... Noen flere? Som bor i Fredrikstad og er normal/slank og fornøyd med seg selv..? Gift og 3 barn, pen og velstelt...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #22 Skrevet 13. september 2007 Dette ble jeg faktisk kåt av å lese...hmmmmm
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #24 Skrevet 13. september 2007 hmmm, bor ikke i Fredrikstad da....ganske mye lengre nord egentlig Meeen, har du msn kanskje ? HI
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #25 Skrevet 14. september 2007 Herregud Yppertn...skjønner du ikke at du ikke passer inn her ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå