Gå til innhold

Vil ikke foede naa!!!!!!! ka kan eg gjoer.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 34+3 og foler at jeg skal foede snart!

Har kraftige murringer (rrier??) og om nedentil, presser paa....

Jeg er livredd for aa faa FOR tidlig! Vet at hun kommer foer termin (7juli) men paa sykehuset her tar de meg ikke inn foer uke (min)36!!!

hjelp!!!!!!!

hav ken jeg gjore for aa IKKE foede for tidlig?! Hjelper det virkelig aa "holde" seg iro?? menes det med aa vaere sngeliggende!

Jeg er ganske aktiv, og foler at jeg maa sette meg ned for at jeg ikke skal "stresse" saann!!

Please anyone! raad??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legevakta....

de kan gi deg ordntlige råd!

lykke til

Skrevet

Hvis du begynner å få rier så tidlig, kan de gi deg noe for å stoppe riene. Du bør ringe med en gang, så de kan ta deg inn hvis det er nødvendig. Det pleier jo å gå bra om barna blir født i uke 34, men det beste er jo å gå noen uker til.

Og joda, jeg tror at "å holde seg i ro" når man vil forhindre tidlig fødsel betyr "legg deg ned", "halvsitt/ligg i ro" osv. Mest mulig sofa/sengeliggende, altså. Da forhindrer du jo at tyngdekraften presser barnet nedover i bekkenet også.

Skrevet

takk takk!

maa nok bsre skrue ned tempoet litt ja!

Riene kommer ikke regelmessig..saa det er jo bra! men kjenner at det er rier fordi jeg har foedt foer ...saa vet at det ikke "bare" er kynnere

Skrevet

herregud saa mange skrivefeil ser jeg naa!!!

heheh....

maa nok skrue ned tempoet paa skrivingen og!

Skrevet

jeg hadde det problemet der i uke 29+ og det gjelder å holde seg i ro. de stopper ikke en eventuell fødsel etter 34 fullgåtte uker.. men du kan kanskje få lungemodnings sprøyte. lykke til! dette gåår bra uansett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...