LRMG Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Er i uke 30 (31 iflg BIM). Synes det blir mer og mer ubehagelig å bøye meg ned, reise meg opp osv. Det eneste som hjelper er å stønne høyt og klagende mens jeg gjør det. Mannen min synes det er en smule irriterende.... Men nå i det siste merker jeg at jeg har begynt med litt "forebyggende stønning" dvs. at jeg stønner FØR jeg gjør noe også - og selvfølgelig mens jeg gjør det. STØØØNNN - nå må jeg bøye meg ned for å ta på meg skoene... og så STØØØNNN - nå bøyer jeg meg ned. Tror faktisk jeg stønner ganske ofte etter at jeg har rettet meg opp igjen også. Eneste gangen jeg ikke stønner, er når jeg har halsbrann, for da kommer magesyren snikende sammen med stønnet. Hvor skal dette ende? Fortsatt 5 uker til jeg er høygravid! Flere som har det slik?
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 hehe jepp kjenner meg igjen her. men er snart ferdig jeg da hehe. åsså må man ta i seg fart hvis man skal ta opp noe fra gulvet. å da helst sammen med slike tjukke lyder som mannen min kaller det :-D
Mamsebamsen Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Hihi! Dette var gøy å lese! Har egentlig ikke tenkt på det før, men jeg er akkurat likedan! Helt fra jeg begynte å få en liten klomp på magen har det vært vanskeligere å bøye seg ned, fordi den er i veien. I begynnelsen stønnet jeg ufrivillig når jeg bøyde meg, men nå er det mer "forebyggende", fordi jeg VET at det er tungt... Men det hjelper jo å slippe ut luft, for når lungene komprimeres blir det litt bedre plass. Nå er jeg i uke 37, og føler meg som en bille på rygg når jeg skal reise meg opp av senga! Magemusklene virker liksom ikke, og om de hadde gjort det hadde det ikke vært noe vits, for det er så stappfullt der foran at det er ikke plass til å bøye ryggen... Må liksom kaste bena i været først og sette meg opp i senga samtidig som bena går ned... Kjempeelegant! ;-) Har heldigvis en forståelsesfull samboer som synes alt dette er søtt:-) Han pleier til og med å hjelpe meg med et lite dytt innimellom:-)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Nå fikk jeg meg en goood latter før jeg skal ta kvelden!! Haha! Har jeg jammen ikke tenkt på jeg heller, men det er mye uffing og ojing for å komme yt av sofaen og bøye ned for å plukke opp...(mister ting hele tiden om dagen og da..tyyypisk!!) Jaja, snart er dette over...tror jeg kommer til å savne det bittelitt:)
Mone snart3barnsmor Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 hehe.. ler jeg.... sånn er det her å... hehe... stønner å stønner....
*Biola* Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Stønner visst mye jeg også.. Har fått noen kommentarer fra mannen min:-)
MathildeC Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Ha ha, festlig innlegg!! Jeg stoenner ogsaa litt... maa bare le av det. Men maa liksom gjoere det, for aa "ta i" litt. He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå