Gå til innhold

Fårman mer os når det er juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er sommer? alle os hatere spurte ikke dere:)

SMASK;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja :) For de som har betalt skatt av os gjennom hele fjorår får det..hehe.

Skrevet

Heheheeh det har jeg... Men om man ikke har det får man ikke noe mer?

Skrevet

Så hvis man ikke betaler skatt får man ikke os i juni???

Det hørtes jo ikke riktig ut at man MÅ betale skatt for å få i juni,er du sikker Charlie21??

Skrevet

Høres jo logisk ut at man må ha bet. skatt i fjor for å få ut noe ekstra i juni. El. år man vel vanlig el.?

Skrevet

Sorry,misforstod hele spørsmålet jeg!!!!!

(anonym over:)

Skrevet

Man får jo os uansett, man får også tilbake på skatten i juni... Men lurte på siden det er ferie.... Kanskje man får litt mer? GRISK heheehehe

Skrevet

Antar dere mener at de som har full OS og har trukket skatt av den stort sett får de pengene tilbake i juni året etter, ellers er det vel ikke noe ekstra å få nei...

Skrevet

Joda får os :) Men de som har betalt skatt av den året før får jo litt mer. Var kanskje litt dumt formulert av meg..hehe...

Skrevet

Pleier å få litt mere i juli.

Os blir justert 1 mai tror jeg... Dette får man da etterbetalt mai, juni og så det ekstra juli.. Tror det dreier seg om en 200 eller noe i mnd.. Og det blir jo en 600 kr ekstra i juli :)

Håper noen forsto hva jeg mente.

Skrevet

men om man har betalt skatt av dem får man vel feriepenger som man får av hver annen inntekt?

Skrevet

Godt du selv innrømmer at du er grisk...

Står respekt av det ! ... Mye vil ha mer ja...

Skrevet

er ikke feriepengerpå os nei...siden det er 12 utbetalinger i året.

går man på full os trenger man egentlig ikke betale skatt av det og får da tilbake skattepengene i juni

Skrevet

ho mente jo at de som har betalt skatt av OS gejnnom året får mer enn den vanlige summen vi ALLE SAMMEN får, også i juni.

Jeg har ikke betalt skatt ergo jeg får den vanlige summen på 9696 kr, dere andre som har betalt skatt får mer regnet ut i fra det.

klokere? :)

Skrevet

vi får ikke mer OS fordi vi betaler skatt..

vi får tilbakebetalt det vi har betalt for mye i skatt - på samme måte som de som har betalt for lite i skatt får baksmell..

dette gjelder ALLE som betaler skatt, ikke bare oss som går på OS..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...