Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått beskjed om at de har det? Og i såfall,hva betyr det?? Har det noe med hvor nær man er fødselen??

En lege på legevakta sjekka meg på onsdag,og ho sa at jeg hadde myk livmorhals. Som om det sier meg mye lissom.. hehe..

Grunnen til at ho sjekka var at jeg hadde kynnere som bekymra meg. Før så har magen bare blitt hard uten at jeg har kjent noe mer til det. Denne ganga pressa det nedover og det kjentes ut som jeg lakk,så da ble jeg bekymra(er førstegangs..). Men alt så greit ut bortsett fra livmorhalsen min. Ho ringte til gyn og de mente at det ikke var noe pes hvis ikke jeg hadde vondt/blødde/kynnerene ble kraftigere og det begynte å renne. Og det har det jo ikke gjort:) Skulle bare se det an fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at livmorhalsen din modnes, når det er moden er den helt bløt og flatet ut.

Skrevet

Eh... Og det er vanlig at den modnes hele svangerskapet???? Eller??? Er det bare den siste tida???

Skrevet

Er spent på svar nå... Saumfarer nettet,men er ikke mye jeg finner..

Skrevet

Du sir ingenting om kor langt du e på vei, men e d på slutten av svangerskapet er det bare fint at livmorhalsen har blitt myk, og modnes. Dette må til for at fødselen kan starte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...