Gå til innhold

hvordan var det med boblebad eter slimproppen har gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

Jeg har none veldige tak i ryggen, og mensmurringer som sliter meg fullstendig ut. Kroppen min har nå tøyset med meg i snart en uke, så jeg tror neppe det blir noen fødsel i natt heller?

MEN, jeg står nå å tapper opp boblebadet for å prøve å slappe av med litt vannmassasje. Er det noen som vet om dette er ok, til tross for at slimproppen gikk om torsdagen?

hørt noen advarsler om infeksjonsfare tidlgere? stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Tror ikke det skal være farlig, så lenge det er badekar hjemme hos deg, tror det er offentlige man skal være forsiktig med.. Så lenge vannet ikke har gått så kan jeg ikke skjønne det skal være farlig.. Men jeg har tatt feil før... :)

Skrevet

jeg har hørt at en helst ikke skal bade, fordi bakterier i vennet kan trenge inn i skjeden og da være farlig for bebisen. Dusj er ok fordi du da ikke ligger i vann med bakterier og møkk fra kroppen din..

Skrevet

Har egentlig hørt at man ikke skal bade, bare dusje, men på den annen side - man bruker jo varme bad for smertelindring før fødsel?

Skrevet

Har fått beskjed om at så lenge fostersekken er hel(vannet ikke har gått) så går det fint å bade! :)

Skulle ønske jeg også hadde muligheten!

Skrevet

Vanlig badekar er greit etter at slimproppen har gått, fostersekken beskytter babyen. Men boblebad skal man unngå. Det kan bl.a. føre til blodtrykksfall.

Skrevet

Jeg spurte min JM om dette da min slimpropp hadde gått, og fikk beskjed om at det var bare å bade så mye jeg ville i mitt eget badekar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...