Gå til innhold

Nå har jeg bestemt meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ikke ta den oppgaven,

.... skal bare sove.....

Jeg tar pause jeg rett og slett.... en lang en!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sov du.det trenger du!!

syns du har holdt på med lesing,oppgaver i laaaang tid.en dag måtte du jo få ro og søvn?

men jeg heier på deg alikavell ;o)

hei og hei

å

stooor klem =)

Skrevet

Jeg har holdt på lenge, men det har jo fader ikke blitt noe utav det - og det tærer på.... En lang strøm av meningsløs dårlig samvittighet og følelse av å ikke mestre...

... nei, nå dropper jeg det, jeg tar fri og ferie. Jeg velger rett og slett det jeg syns er viktigst og det er å være hel sammen med ungene mine. Ikke en mamma som aller helst skulle ha hatt fri uten unger for å skrive.... det finnes det tid for ved en senere anledning... nå vil jeg bare være... være meg, være mamma og være kjærest!

Skrevet

du har vært flink,det har du virkelig.jeg har mange ganger fundert på hvor du har funnet energien fra...;o) du virker som en energibunt som fyker rundt,hehe.

men det er bra du har bestemt deg for litt fri,og bare slappe av å være helt deg.å ungene å (snart)mannen vil vel å kose seg sammens med en mamma som har fri.studier kan du ta senere.alltid tid til det.

prøvde meg for noen år og unger siden...men det gikk ikke.jeg greide ikke begge deler med glans,hehe.

no får du nyt sommarn,å få dæ nok søvn!! ;o)

Skrevet

Så flott at du har kommet fram til en løsning:-)

Er det ikke godt å rett og slett si til seg selv, at nei, dette gidder jeg bare ikke mer.....nå vil jeg prioritere familien, og gi meg selv tid til å nyte livet istedetfor å gå rundt med stressnakke og dårlig samvittighet!!

Jeg synes du er SUPERTØFF som gjør dette og er helt siker på at det bare blir positivt for deg og dine:-)

Hipp hurra for tøffe jenter som ikke gidder være "flinke", men som vil LEVE og NYTE - Her og Nå - Herlig!!!!

Nå er jeg glad på dine vegne og ønsker deg en god natt med nedsenkede skuldre og smil om munn:-) I morgen blir en god dag:-)

Klem klem

Skrevet

Full støtte fra meg i den avgjørelsen! Klem ;-)

Skrevet

Er det ikke deilig å endelig ha tatt en avgjørelse? Selv om det ikke var den du opprinnelig hadde tenkt å ta..

Du viser innsikt, styrke og ansvar ved å velge det som er best for deg og familien din.

Jeg heier slett ikke mindre for det! Kanskje tvert om!!

Dere får komme til Bærum og se det fine nymalte huset når dere måtte ønske!

Klem klem til deg min gode venn!

Skrevet

Så bra, dritgrei!!!

Har forstått at du har vært ganske kjørt i det siste. Det er så herlig å ta sånne viktige sjefsavgjørelser (selv om det ikke var det du hadde tenkt)!! Heldige du som kan velge :)

Jeg heier på deg uansett altså!! Stor klem fra meg :)

Skrevet

Det synes jeg høres lurt ut! Store jenter passer på seg selv og sier stopp når de nærmer seg grensen for hva de orker. Hurra for deg. Hvil deg lenge, så er du klar for bryllup om mindre enn tre måneder :-)

Skrevet

Hei du!!

Nå må du hvile hjernen din. Sove, spise riktig, gå tur, kose deg.

Så kommer inspirasjonen til å skrive oppgaven. Mens du gjør koselige ting, jobber hjernen litt i all hemmelighet og du kommer nok til å boble over med fantastiske formuleringer.

Men hvile først!! Veldig viktig!!!!!!!!

God ferie, nyt den med god samvittighet. Tenk på alt du har utrettet det siste året. Baby, studier, mamma til dritgreigutten og kjæreste til dritgreipappaen. Det er en stor bragd. Så jeg skjønner godt at du er sliten, vi er ikke superkvinner, vet du. Selv om vi mange ganger skulle ønske det.

Sender deg mange "husk å pleie deg selv" klemmer!!

Skrevet

Hei lille venn!

Nå er du sliten, det skal man ta på alvor. Og det har du gjort, flinke jenta!

Du har tøyd strikken lenge. Bitt sammen tennene og klart av både studier og baby - og det har jeg virkelig beundret deg for. Nå beundrer jeg deg enda mer! Det kreves selvinnsikt, mot og modenhet for å ta en sånn beslutning som du nå har gjort.

Alt til sin tid, Dritgrei!

Hvil deg nå. Mange gode klemmer fra

Skrevet

Håper du får sove godt:-) og en fin pause fra oppgaven!

Av og til blir det rett og slett for mye for noen og enhver. Du høres ut som ei "grepa" dame, og kan nok ta det opp igjen når du har fått samlet energi og lyst til å gjøre det.

Skrevet

TUsen takk jenter, for at dere sier fine ting til meg.... jeg blir glad!

Jeg syns det er vasnkelig å forstrå at jeg har lov til å gjøre tulle og tøyseting, men snart så går det opp fro meg og da blir det ferie!

dere er gode å ha, det er jeg glad for!

god klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...