Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Får man ikke utbetalt fødselspenger i mai? Kom ingenting inn den 25. Min siste mnd med utbetaling, trodde jeg....
*betty*spaghetti* Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Det har vært tull med utbetalingene så jeg på nav sine sider:S du får de sikkert snart:) det stod at pengene var sendt til banken
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Takker for svar. Ikke at det hadde vært krise, men greitt å vite. Hadde no tenkt å ringe tirsdag da. Da får jeg kanskje muligheten til å spare litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå