Potetstappe Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Noen som vet hva dette betyr?? Dette var hos jordmor på sykehuset. Hun spurte meg om jeg hadde hatt uvi tidligere i svangerskapet, og jeg sa ja. Men hun sa ikke om jeg hadde det nå eller ikke.. Og hvis jeg hadde hatt det hadde jeg vel fått noe for det... Men altså.. 3+L.. Noen tips om hva dette kan være?
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Det kan bety urinveisinfeksjon, men det kan like gjerne være grums i urinen, utflod el. Det er ikke helt uvanlig å få utslag på dette uten at det trenger å bety noe osm helst. Jeg fikk også +3 på det og leverte ny prøve og fikk da beskjed om å ta den "ordentlig", det vil si vaske seg godt nedentil først, så tisse litt, knipe ijgen og så tisse litt i glasset. Den urinprøven var helt fin, så de +3 var nok bare grums for min del i hvertfall. Om du ikke har noen symptomer på UVI så kan det jo være at det er det samme med deg? Spør neste gang du!
Potetstappe Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 Tusen takk for svar.. Ja utfloden er jo en sann plage i 3 trim. så kan godt hende det er det det er snakk om.. På helsekortet mitt fra tidligere så har jeg bare hatt +1 hvis det har vært noe, så syns det var så rart med +3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå