Gå til innhold

3+L på urinen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva dette betyr?? Dette var hos jordmor på sykehuset. Hun spurte meg om jeg hadde hatt uvi tidligere i svangerskapet, og jeg sa ja. Men hun sa ikke om jeg hadde det nå eller ikke.. Og hvis jeg hadde hatt det hadde jeg vel fått noe for det...

Men altså.. 3+L.. Noen tips om hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan bety urinveisinfeksjon, men det kan like gjerne være grums i urinen, utflod el. Det er ikke helt uvanlig å få utslag på dette uten at det trenger å bety noe osm helst. Jeg fikk også +3 på det og leverte ny prøve og fikk da beskjed om å ta den "ordentlig", det vil si vaske seg godt nedentil først, så tisse litt, knipe ijgen og så tisse litt i glasset. Den urinprøven var helt fin, så de +3 var nok bare grums for min del i hvertfall. Om du ikke har noen symptomer på UVI så kan det jo være at det er det samme med deg? Spør neste gang du!

Skrevet

Tusen takk for svar.. Ja utfloden er jo en sann plage i 3 trim. så kan godt hende det er det det er snakk om..

På helsekortet mitt fra tidligere så har jeg bare hatt +1 hvis det har vært noe, så syns det var så rart med +3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...