Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Noen som har tips om å få strammet opp magen etter ein fødsel? Veit eg må trene vekk de ekstra kiloene eg la på meg. men å få strammet innigjen huden på magen?? Er kun 23 år. så vil gjerne ha ein "fin" mage igjen
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det tar tid før huden trekker seg sammen og ser stram ut igjen. Noen spor vil du nok alltid ha etter svangerskapet. Ikke alt du kan gjøre noe med, handler mye om arv dette.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Heisann! Jeg går gravid for første gang, så jeg har ikke erfaring med overskuddshud etter sv.skap- men jeg har i løpet av de siste ca 2 år tatt av 20 kg, så litt erfaring har jeg likevell med slikt.... Hvis du hjelper kroppen til å produsere elastan (som kroppen prod. normalt selv, som gjør at huden blir mer elastisk og smidig) ved å spise omega 3,6 9- fettsyrer vil prosessen gå litt raskere- men det tar likevell tid- dessverre. Trening i form av effektive (!) situps, sidecrunches og core muskulatur er alfra/omega. 10- 15 minutter med slike øvelser daglig vil raskt få deg "på beina" igjen. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå