Gå til innhold

Det siste gravid bladet _ se her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg hører egentlig til inne på Din baby, men trenger litt hjelp av dere damer her inne ! ;)

Har sett reklamen på det siste nr av bladet Gravid ( forsiden). og det står det om en test de hat utført på Duo/ kombi vogner og tydeligvis kom mange dårlig ut. Noen av dere som har lest og kan fortelle meg hvilke vogner det gjelder?

jeg har selv en Basson duo Roma ( eller hva den heter ..) og er jo litt engstelig nå om den rett og slett er dårlig/ farlig...

Har ikke mulighet for å få kjøpt bladet selv ,bor ganske avsidesliggende..... og så er det jo helligdag i morgen og...

noen som har lest ? Blir super glad for svar!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var spesielt duo brio som kom dårlig ut! ikke den du har vertfall. den ble ikke omtalt i bladet slik jeg ser nå!!

Skrevet

ok! Så bra.... men kjipt at de lager vogner som rett og slett er farlige!! Tusen takk for raskt svar! :)

Lykke til videre!!

Skrevet

hei. når kom d siste bladet ut forresten? :) abbonnerer, men har da ikke fått noe siden -- ja husker ikke sist, april tror j

Skrevet

21.mai kom sist blad ut..

Skrevet

ikke fått det jeg.. :( hm..

Skrevet

Jeg hadde også problemer med abbonnomentet.. fikk ikke forrige utgave før jeg sendte purremail.. som det forøvrig tok nesten 2 uker å få svar på.. Utgaven før der fikk jeg 2 uker etter at det var i butikken... Som trøst skulle jeg få en ekstra utgave, i tillegg til de 4 som inngikk i abbonnomentet.. Så denne gangen fikk jeg ikke mindre en 2 blader..

Tror ikke Gravids abbonnoment avdeling er helt stødig!

Skrevet

Hei.

hvor ofte kommer bladet ut igjen ? Jeg bestilte 4 blader m/gave i midten av februar.. Men husker ikke hvor mange blader jeg har fått.. er da sikker på d ikke er 4. Og jeg har ikke fått noe denne mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...