havsula Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Hei! jeg hører egentlig til inne på Din baby, men trenger litt hjelp av dere damer her inne ! Har sett reklamen på det siste nr av bladet Gravid ( forsiden). og det står det om en test de hat utført på Duo/ kombi vogner og tydeligvis kom mange dårlig ut. Noen av dere som har lest og kan fortelle meg hvilke vogner det gjelder? jeg har selv en Basson duo Roma ( eller hva den heter ..) og er jo litt engstelig nå om den rett og slett er dårlig/ farlig... Har ikke mulighet for å få kjøpt bladet selv ,bor ganske avsidesliggende..... og så er det jo helligdag i morgen og... noen som har lest ? Blir super glad for svar!!
Reese Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 det var spesielt duo brio som kom dårlig ut! ikke den du har vertfall. den ble ikke omtalt i bladet slik jeg ser nå!!
havsula Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 ok! Så bra.... men kjipt at de lager vogner som rett og slett er farlige!! Tusen takk for raskt svar! Lykke til videre!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 hei. når kom d siste bladet ut forresten? abbonnerer, men har da ikke fått noe siden -- ja husker ikke sist, april tror j
Nenya^juni2010 Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Jeg hadde også problemer med abbonnomentet.. fikk ikke forrige utgave før jeg sendte purremail.. som det forøvrig tok nesten 2 uker å få svar på.. Utgaven før der fikk jeg 2 uker etter at det var i butikken... Som trøst skulle jeg få en ekstra utgave, i tillegg til de 4 som inngikk i abbonnomentet.. Så denne gangen fikk jeg ikke mindre en 2 blader.. Tror ikke Gravids abbonnoment avdeling er helt stødig!
~La luna~ Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Hei. hvor ofte kommer bladet ut igjen ? Jeg bestilte 4 blader m/gave i midten av februar.. Men husker ikke hvor mange blader jeg har fått.. er da sikker på d ikke er 4. Og jeg har ikke fått noe denne mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå