Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Noen som har et inntrykk av at dette kommer til å bli populært etter at TV-serien kom (Linus i svingen)?
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Det var det første jeg tenkte på da jeg så overskriften.. Syns ikke det er så fint,men blir sikkert populært pga tv-serien..
roman - human Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 tenker automatisk på ordet linselus når jeg hører det navnet.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Synes navnet er fint jeg! (har siden jeg var liten alltid sett for meg at når jeg fikk en gutt så skulle han hete Linus eller Fabian) Men når jeg fikk sønnen min for 4 år siden, så så jeg at Linus var i fare for å bli et skikkelig "poppisnavn", (har vært veldig vanlig i sverige i mange år) så på meg ble det en liten Rasmus istedenfor;-) Men navnet er kjempefint!! og jeg tror ikke det har klatret såå veldig langt opp på listene alikevel?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg sunes Linus er et nyyydelig navn! Hadde mannen min også likt dette navnet og vi hadde ventet gutt hadde det ikke vært tvil om hva sønnen vår skulle hete:) Er vel et mer vanlig navn i Danmark..var ihvertfall der jeg hørte det første gang.
Twinny Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Favoritt guttenavnet til mannen min! Det er jo navnet til mannen bak LInux, som vi bruker isteden for Microsoft:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Har og terming 030807, og har vurdert navnet Linus....viss det blir gutt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå