Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 HJELP!!! Jeg trenger å komme meg ut en liten tur, babyen er 4 mnd nå, og jeg vil gjerne ha litt alene-tid snart...Hun tok flaska da vi prøvde for en måned siden, men nå har vi forsøkt fire ganger, uten hell...både jeg, pappan og mormor. Det blir bare skriking. Hun har vært både middels-sulten og skrubbsulten når vi har prøvd. Når mormor og pappan har forsøkt, har jeg ikke vært tilstede. Noen som har det på samme måte og kanskje kan hjelpe?
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Prøv andre type smokker til flasken....Har hørt mange har brukt NUK sine smokker med hell...ellers må du jo bare prøve deg frem litt.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Har du prøvd med en annen type flaske/tut? Det er gjerne når babyene blir ca 4 mnd at man kan få en slik flaskenekt. Jeg har erfart at det kan hjelpe å bytte til en annen type flaske/tut, at man øver ofte og at det er pappa'n som gir flasken (ser dere har prøvd det tidligere, men det er jo for at det ikke skal lukte morsmelk/mamma). Lykke til!!
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Kan ikke hjelpe, men begge mine to yngste har ikke tatt flaske før 8 mnd. Har fullammet de i 6 mnd da, men åtte har jeg kunne gått ut å drikki meg full for da har de tatt flaske på natta/morran/formiddagen. Kjedelig, men de er bare baby en gang...
rødhette* Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Prøv å gi kopp. Avent har sånn non-spill-kopper fra 3 mnd av, vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå