Gå til innhold

Er liksom blå inni musa...(detaljert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg dusja i stad syns jeg at jeg kjentes så hoven ut nedentil, så da jeg var ferdig måtte jeg bare ta et speil for å se hvordan tilstanden egentlig er oppi der...Det ser ut som jeg har fått en åreknute innvendig..huff. Ikke lett å skrive og forklare dette. Er det noen som tror det er farlig, burde jeg vise det til jordmora(vil helst slippe det) eller er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er knallblå , he he. Ekkelt men

Skrevet

Ja, ekkelt,ser jo helt disgøsting ut.Kan ikke huske at det var sånn sist..Jeg har vært forferdelig dårlig til å trene bekkenmusklaturen siden forrige svangerskap, tror du det er derfor?Alt er så slapt der nede, tisser på meg hver gang jeg ler eller nyser,ikke kult å være inkontinent når man er 27 år!!!

Må jo på do i ett sett,og når jeg dusjer bare renner det ut av meg-huff så tragisk!

HI

Skrevet

Glemte å si at jeg er i uke 31

HI

Skrevet

He he. Måtte le litt av overskriften (ikke innholdet, føler med deg). Men overskriften var morsom:-)

Skrevet

hehe, skjønte jo ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg..Måtte vise det til samboeren min(han insisterte):ser ut som en fittehemoroide,sa han! hyggelig-hehe!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...