Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Da jeg dusja i stad syns jeg at jeg kjentes så hoven ut nedentil, så da jeg var ferdig måtte jeg bare ta et speil for å se hvordan tilstanden egentlig er oppi der...Det ser ut som jeg har fått en åreknute innvendig..huff. Ikke lett å skrive og forklare dette. Er det noen som tror det er farlig, burde jeg vise det til jordmora(vil helst slippe det) eller er det normalt?
mamma til 2 herlige gutter Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Jeg er knallblå , he he. Ekkelt men
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Ja, ekkelt,ser jo helt disgøsting ut.Kan ikke huske at det var sånn sist..Jeg har vært forferdelig dårlig til å trene bekkenmusklaturen siden forrige svangerskap, tror du det er derfor?Alt er så slapt der nede, tisser på meg hver gang jeg ler eller nyser,ikke kult å være inkontinent når man er 27 år!!! Må jo på do i ett sett,og når jeg dusjer bare renner det ut av meg-huff så tragisk! HI
prins 07, prins 10 Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 He he. Måtte le litt av overskriften (ikke innholdet, føler med deg). Men overskriften var morsom:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 hehe, skjønte jo ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg..Måtte vise det til samboeren min(han insisterte):ser ut som en fittehemoroide,sa han! hyggelig-hehe! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå