Gå til innhold

Vet ikke om jeg bare håper og tror, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med bekkenløsning hele sv.skapet og nå plutselig er jeg bedre, 2 dager nå..Har kunnet gå tur nesten uten smerter, helt fantastisk! Gjør fremdeles vondt å sitte, men ikke å gå. Er 33+4 og lurer på om hodet kan ha festet seg? Og i såfall om det er noe jeg selv kan kjenne etter for å få bekreftet dette?

Er førstegangsfødene og har hørt at hodet da kan feste seg 5-6 uker i forveien. Har ventet å gå hele "overtiden"(pga. gener:-), men håper nå kanskje at om hodet har festet seg så kan det være at jeg slipper de laaaange ukene... (Håper håper håper!!)

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også slitt med bekkenet, og måtte gå med krykker. Men den siste tiden har jeg ikke trengt krykkene, og klart å gå en del. Hodet har ikke festet seg hos meg før nå, men det har ligget godt nede i bekkenet en stund. Så jeg vil tro det enten ligger godt i bekkenet eller at det har festet seg ja, skal bli bedre av det.

Skrevet

Da håper jeg og tror det litt mer! Jippi!

Skrevet

Hei, Har slitt med bekkenløsning siden uke 20, og opplevde det samme som deg, at det ble bedre i uke 34-35 (hodet var da ikke festet). Syns også det var merkelig at det kunne bli så mye bedre.

Men så plutselig for 2 uker siden så kom den tilbake for fullt igjen.. Det var så utrolig kjipt! Er nå i uke 38 og det er like vondt...

..

Skriver ikke dette for å ta motet fra deg altså ;)

Krysser fingrene for at du ikke blir værre i bekkenet igjen...

Lykke til..

Skrevet

Akk! Det var jo litt kjipere, men har isåfall noen litt mobile uker forran meg da, frem til rundt 38 og det må man jo se på som litt positivt!

Du får huske på at du er like ved målstreken nå, også håper jeg at det blir bedre. At det bare er et par vonde dager.. Takk for svar.

Skrevet

Jeg har også slitt veldig med bekkenløsning siden uke 19. Hode festet seg i uke 37, og bekkensmertene var borte nesten over natten. Nå kan jeg trene som normalt og gå lange turer uten noe problem.

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...