Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har startet opp med grøt for en uke siden..Men jenta mi blir så sinna når jeg mater henne..virker ikke som hun helt forstår hva hun skal gjøre...Så det blir bare masse skrik... Noen tips til å hjelpe henne og få dette til??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Lag den ganske tynn så ho slipper å bruke tunga så veldig..
Nina- mamma til Sander Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 hvis du hoølder jenta de i armene dine, slik at hun nesten ligger, så kan det være det som plager henne.. prøv å sett henne mer opp.. det hjalp på min sønn på 8 mnd:) eller om du har henne sittende, prøv å legg henne ned i armene dine å gi henne... verdt å prøve:) lykke til:)
nutri Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg prøvde med både tynn (nesten flytende) og litt tykkere grøt, her kom det rett ut igjen. Får vente litt og prøve igjen. KAnskje mer liggende stilling var tingen ja...
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Det er lurt å lage tynn blanding i begynnelsen, ha den på flaske og stikke litt større hull i flaska etter hvert som hun vokser... Og når hun da har fått slik grøt i ca 2 uker kan du begynne sakte med et par skjeer... Prøv å få spisingen morsom... Som foreksempel å smile å le og gi henne en liten kos etter hver skje Så skal det nok gå seg til Ofte er det lurt å gi litt melk først, slik at barnet ikke er SÅ sultent når grøten kommer For grøten tar liktt lenger tid å komme til mage sekken så barnet blir ikke like fort mett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå