Gå til innhold

iiiiiiiiiik!! magen min!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant akkurat tre strekkmerker ved navlen min!! var ikke der før i dag! skal si jeg fikk sjokk! hihi! jaja, det betyr vel at magen vokser det, selv om jeg ikke føler jeg ser det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strekkmerker er bevis på de dyrebare skattene som ligger inni der:)

Skrevet

Ja, nå står iallefall magen i stil til puppene mine! Men trodde ikke jeg skulle få strekkemerker SÅ tidlig, er 14 uker og noen dager. Ble på en måte litt gald også da...

Skrevet

jeg har åsså november bebis, strekkmerkene er ikke der men magen har kommet! smør deg med masse fuktighetskrem! =)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Forrige gang fikk jeg strekkmerker før magen vokste, så det trenger ikke bety det,- derimot betyr det at du er genetisk disponibel for strekkmerker.

Skrevet

Jeg har hørt at strekkmerker har mye med hormoner å gjøre og at man kan få de selv om magen ikke er så stor enda. Selv smører jeg meg med kjempe fet krem fra bodyshop og håper i det lengste på å unngå strekkmerker, men de kommer nok sikkert på slutten:)

Skrevet

Jeg smører meg med helt vanlig olje hver kveld.... har klart å unngå strekkmerker i to svangerskap ennå, og har ikke tenkt å få nå heller ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...