Listende fleeceteppe Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg fant akkurat tre strekkmerker ved navlen min!! var ikke der før i dag! skal si jeg fikk sjokk! hihi! jaja, det betyr vel at magen vokser det, selv om jeg ikke føler jeg ser det!
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Strekkmerker er bevis på de dyrebare skattene som ligger inni der:)
Listende fleeceteppe Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 Ja, nå står iallefall magen i stil til puppene mine! Men trodde ikke jeg skulle få strekkemerker SÅ tidlig, er 14 uker og noen dager. Ble på en måte litt gald også da...
<3LillePrins<3 Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 jeg har åsså november bebis, strekkmerkene er ikke der men magen har kommet! smør deg med masse fuktighetskrem! =)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Forrige gang fikk jeg strekkmerker før magen vokste, så det trenger ikke bety det,- derimot betyr det at du er genetisk disponibel for strekkmerker.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har hørt at strekkmerker har mye med hormoner å gjøre og at man kan få de selv om magen ikke er så stor enda. Selv smører jeg meg med kjempe fet krem fra bodyshop og håper i det lengste på å unngå strekkmerker, men de kommer nok sikkert på slutten:)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Jeg smører meg med helt vanlig olje hver kveld.... har klart å unngå strekkmerker i to svangerskap ennå, og har ikke tenkt å få nå heller ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå