Gå til innhold

Ingen god dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke alle dager men er like glad.. Og på slike dager føler jeg at de små ting blir store.

Her har vi startet dagen med tlf om at sambos datter på 17 år var innlagt intensiven med pilleoverdose... Bekyringer og stri hele dagen.

Er heldigvis i fin form igjen:=) Var gudskjelov ikke så ille som forespeilet...

Så kommer jeg inn hit og merker at jeg blir kjempe lei meg for at jeg tydeligvis har provosert noen nok til å få store ord og tildels kjeftsmelling tilbake. Vanligvis ville jeg ledd rett ut og tenkt at det er godt det finnes flere meninger om saker og ting.

På slike dager, som det heldigvis er få av, merker man hvordan psyken gjør en ett lite puss. Holder seg sterk når det trengs, og lar seg påvirke av bagateller.

Ønsker dere alle en fortsatt God Pinse, og tar en pause herifra pga Københavntur med smått og stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så fælt med en sånn tlf........det er vel alle tenåringforeldres mareritt!!

Noen dager er som du sier ikke helt på topp....har i grunn hatt noen av de selv siste tiden......

Vedr kattepine-innlegget, så håper og tror jeg at ingen ønsker å angripe andres meninger her inne...

En kan nok uttale seg krasst noen ganger uten å tenke over ordets makt, og der er det en stor fare ved nettet, men alt i alt, så tenker jeg bare at vi ønsker det beste for oss selv og sine, og noen ganger er engasjementet sterkt - heldigvis:-)

Håper du våkner imorgen og har en oppesen-dag, og får en fantastisk flott tur til Køben - skulle gjerne blitt med i kofferten og tatt en kald en i Nyhavn:-) Satser på at dere får godvær og at små og store får en knalltur:-)

Skrevet

Takk, takk Klatten;=) Håper alt er bedre i morgen jeg og! Kan simpelthen ikke fordra når jeg i blues-mode.... Jeg er stor, sterk og uknekkelig må vite ;=)

Skrevet

Hihihi.......det samme trodde jeg at jeg var...........er jo for pokker nesten 1.80 på strømpelesten, men dengang ei gitt.........er jo mer pudding en det mykeste smør for tiden............bæljebælje.........tut og kjør..........jadda;-)

Skrevet

huff for en start da.slike ting er det man frykter med ungdommen.å jeg er glad det gikk bra.men litt av en påkjenning er det.

bry deg ikke om det kattegreiene.alle som kjenner deg,vet jo at du ikke er noe "kranglehøne" =)

jeg sliter med naboenes sau,ikke katter..hehe.å jeg har vurdert både fårikål og fenalår av utgaven....;o)

kos deg på tur,slapp av og nyt dagene.

ha en fortsatt god pinse du å =0)

Skrevet

....og forresten når vi først er inne på det, igår fikk vi besøk av tanteunger og kjærester med venner....vi hadde gresk aften sammen med dem............Så begynner niesen å fortelle om minneseremonien hun har planlagt i Hellas...........å jøss og hjælp som jeg tutet og bæljet......hun er helt unik og gjør dette akkurat som søstern min hadde ønsket det!!! Ut med båt hele dagen, til stranden hun elsket på øya..........gode venner og familie, sol/bad/mat, så skal vi ha selve seremonien ombord i båten, med askestrøing......ut i havet hun var så glad i.........på kvelden skal det være fest for alle sammen, store og små, på stedet til den nærmeste naboen hun hadde da hun bodde på øya for 2 år siden............og da griner jeg igjen........tut tut tut...........

Så forteller ene nevø at han hadde gjort det slutt med kjæresten og da strigråt tante igjen.........de lo av meg.....:-)

Men, han er jo så reflektert og da, så jeg forstår ham jo........men gud så trist a du............ Ikke er jeg noe glad i blues heller, verken musikken eller dagene som er fylt med det, men jeg får ta det som en mann.........eller........rett og slett som meg;-))

Skrevet

Hihi... ja det er godt du tar det som akkurat den du er! En flott person!!

Skrevet

Nei kranglehøne er vel neppe rette benevnelsen ;=) Men jeg god på å kakle i godt selskap altså;=)

Skrevet

Uff da snulder.

Hvilken dag:-(. Først stedatter, får håpe at det ordner seg. Som klatten sa. Det høres ut som en mammas/stemammas mareritt....

Bry deg ikke om katte praten. Det er bare prat:-).. Jeg ser i hvertfall på deg som en av de kloke her inne:-).:-)

Tenker det er jeg som har skapet debatten nå:-)

Jeg har heller ingen god dag i dag. Min eksmann, er ferdig med sin gode periode og nekter nå meg å dra til Danmark for å se på min datter konkurrere i EM... i cheerleading. Han skal dit på kjærlighetsferie og er redd for at jeg skal dit for å plage han..... Blir så lei meg,

klemz

Skrevet

kjære kjære snulder...

du er fin!

klem fra

Skrevet

Stor klem fra meg! Har ikke kommet meg ned til noe kattepine innlegg enda, men er brennsikker på at du får en klem etter at jeg har lest det også ;-)))

Skrevet

Ikke noe hyggelig når ungene gjør sånne stunt.... Så godt at det gikk bra denne gangen; håper dere kommer til bunns i saken og at hun kan få oppfølging av noen som har rede på sånt.

Og når man er litt hudløs, er det ikke mye som skal til før man blir lei seg - syns ikke du skal ta det ille opp jeg , tror ikke kattesaken var vondt ment.

Og dessuten er du ei flott jente som slett ikke er noen kranglehøne, nei!

Skrevet

Så trist med stedatteren din som gjorde noe så desperat og så fint at det gikk bedre enn dere fryktet! Ungdommer er en prøvelse for de som skal passe på dem, det er helt klart. Håper dere finner ut av hva hun tenkte rett før og hva hun kunne gjort i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...