Gå til innhold

Fredrikstad, tidlig juni - blir spennende å se om vi treffes :-) Jeg er klar!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken avd. skal du føde på da?

Selv håper jeg å være på B7 i løpet av veldig kort tid nå...

Har tenkt på det der... vi er så mange BIM-jenter som skal føde på fredrikstad i løpet av kort tid nå, så vi ser hverandre helt sikkert i gangene?...men hver gang jeg ser en gravid i byen, så lurer jeg jo på om det er noen man har snakket med på nett?

Ja,ja...får vel skrive nikket mitt på babykurven, så får vi se om man treffer noen "kjente" på barsel...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper jeg kommer på B7 jeg og. Kanskje vi sees - vi får krysse fingrene for hverandre. jeg kasta opp masse idag morges, og har løs mage, så jeg tenkte at kanskje noe skjer, men det skjer bedrøvelig lite unormalt. Nå drar vi til noen venner på besøk, så får regnværsdagen gå som den går . . . :-) god middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jumanji - du sniker i køen! leste akkurat innleggene dine på 3 trimester, og ser at du er på vei til føden nå. Jeg ringte akkurat føden selv, har mensmurringer og litt blod i urina, men ikke spesielt vondt, så det er vel bare å vente... Kanskje vi sees? Jeg satser sterkt på at noe mer "spennende" enn mensmurringer skjer idag, ellers blir jeg rastløs!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, har du født eller???

 

Er nå så spent på hvem som var på føden i helga og visste hvem jeg var????

 

Det var vel ikke deg som fikk jente på B7 om fredagen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...