Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 3 1/2 mnd, og det har vært sånn i 3 uker.. jeg må få sove snart... hun sover bare m puppen, jeg ammer hele tiden. kan vel ikke være et 3 uker langt økedøgn???
Learning to fly Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Uff, høres ikke greit ut. Baby er kanskje blitt "avhengi" av puppen for å sove. Hjelper det med smokk? Viss du ikke har prøvd det, så prøv. Babyen er sikkert helt utkjørt av for lite søvn også. når de er så store og de er vandt å sovne med puppen, så får mange ett problem. Og du er visst hardt rammet...Han må kanskje bare lære å sovne uten puppen, det kan være så enkelt.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 hun var ikke sånn før. kunne legge henne våken... nå er hun våken hele tiden. . tar ikke smokk. lurer på om jeg skal gi henne tillegg..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Er det på dagen eller natten hun sover så kort? Mulig hun er mer sulten da. Om det er på dagen kan du kle på henne oh legge henne inne/ute i vogna.Når hun vokner etter en halvtime står du klar til og trille en tur med henne,da lærer hun seg og sove lengre.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 det er hele døgnet! når jeg triller også.... uff, begynner snart å grine her.. hun som var så flink frem til nå..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Kan være at hun er mer sulten eller at tennene er på vei vet du
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 ingen tenner som jeg kan se...skal prøve m litt mme i kveld..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Prøv å la det gå litt mere tid mellom hver gang du ammer. Noen babyer får vondt i magen av å småspise hele tiden. La det gå ivertfall et par timer et par ganger og se om det er noen endring.
Harald Ripultfør Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Sånn var jenta mi også! Jeg føler virkelig med deg! Det kan jo hende at hun trenger mere mat. Det som hjalp hos meg var at vi var hos manuell terapaut og hun ble behandlet for KISS. Plutselig sov hun i 2-3 timer i strekk. Så hun hadde nok vondt, eller fikk vondt når hun lå i samme stilling lenge. Men nå har hun begynnt igjen med å sove kun en halvtime i strekk. Hun er 7 og en halv mnd nå. Så jeg tror jeg skal ta meg en tur til manuell terapauten igjen! Hun sover heldigvis lengre på natten da. Hun våkner ofte, men det er bare å gi smokken så sovner hun igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå