Jewel m/jente får gutt Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Har lyst på tvillinger, men siden dette er aller første gang jeg er gravid, regner jeg ikke med å få no ul før vanlig uke 18. Bare lurte på om det var mange som fikk vite det da, eller om alle finner ut av det tidligere av andre grunner?
DoubleTrouble Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Hei! Jeg hadde en liten anelse ganske tidlig i svangerskapet ettersom magen vokste ganske raskt og jeg hadde fått flere kommentarer på det. Fikk bekreftet det på den ordinære ultralyden i uke 19 at vi ventet to-eggede tvillinger(jente og gutt). Nå er jeg i uke 29 og har blitt ganske stor....gleder meg masse:) Lykke til.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 fikk også vite det på ordinær ultralyd i uke 18. hedde også en liten mistanke om det, ikke at jeg hadde fått noe særlig mage men hadde liksom litt på følelsen. men fikk et lite sjokk da vi brått så to for det var ikke vanskelig se. lykke til
Solskinnsjenta Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Vi fikk vite det på ordinær UL uke 18. Hadde ikke reell mistanke tidligere, men pga veldig kvalme og oppkast og at magen vokste forholdsvis fort hadde vi en bitteliten mistanke som vi endte opp med å le vekk og bortforklare. Sjokket var derfor stort da UL-skjermen viste to hoder. Dette er forresten mitt første svangerskap (utenom en tidlig SA i uke 5)
Lene4021 Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Uke 9, hadde allerede da mistanke pga at magen vokste fort.
Lily* Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Er gravid for andre gang, er idag 16uker og kan kjenne livmoren rett over navlen. Er dette unormalt høyt? Kjenner litt angsten for at det skal være to der inni..... Har hatt liten ultralyd hos allmennlegen min, vi så en eggsekk når jeg var på det stadiet og har bare sett ett foster...noen som har opplevd at det er to fordet om? Eller bør jeg slappe av??
linneah90 Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 fant det også ut i uke 9... De gjorde en innvendig ultralyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå