Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Teller man liksom når den ene er ferdig, også til den neste begynner eller? Skjønner ikke helt dette jeg, håper noe kan forklare meg det.
M&K+Påsan <3 Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Ja, du teller fra den første er over, til du kjenner neste begynner .. Skjer det ting?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 He he nei skjer ikke noe( selv om det hadde vært fint) , men begynte bare å lure litt på denne tellinga HI
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Du tar tiden fra starten på en rie til neste rie starter. Lykke til!
gla_mamma Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg la en lapp på nattbodet. Hadde digital klokka på nattbordet og skrev opp det nøyaktige klokkeslettet for når hver ny ri starter. Da ser du tydelig hvilket mønster du har på riene, hvor lenge det er mellom hver rie.
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Nei ikke fra en slutter til neste begynner, men fra en begynner til neste begynner! :-) Jeg trodde også det var fra en suttet til neste begynte, men jordmor sa det var feil da jeg fødte sist, de teller fra begynnelse til neste begynnelse. Og så bør en ta tiden på hver også, da tar man fra man kjenner det bygger seg opp til det slipper. Da jeg fødte sist spurte jeg jordmor om hvordan hun klarte å ta tiden på riene mine når hun satt på andre enden av roommet og hun lo og sa at det hørte hun på pusten min, hun begynte når jeg begynt eå puste fort og sluttet når jeg pustet lettet ut, hehe...
*mamman til tw og bi* Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 jeg gjør det samme.hatt ti min mellom i to timer.kan godt øke på nå ja...men med min flaks slutter de vel...er mer sånn regelmessige kynner nå...slipper opp å gå eller puste enda...men vil ha meeeeer.
MammaTilNick Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 et godt tips! de trenger ikke å være regelmessige!!! jeg satt hele 17.mai med det som jeg trodde var falske rier, tok tiden for moro skyld. 8,12, 17. 10...aånn var det hele dagen...plutselig ble det 5 minutter helt uten videre, da ringte jeg til føden, og da var det bare å begynne å kjøre (det tar 1 1/2time å kjøre til sykehuset). halv 11 på kvelden var vi fremme, halv 9 neste morgen var lille Nicklas født. så bare stol på kroppen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå