Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 .. Hvor lang tid tok det før dere testet sex igjen? Hvordan gikk det?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Man bør ikke ha sex før det har gått 6 veker uansett blir det sagt.pga sår og infeksj.fare pluss ubehag.Gjekk 7 veker her...ingen god opplevelse.Venter ei stund til..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 fødte for 2 uker siden. å tenkt å sjekke ut i dag:-)
MartinFelipe07 Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 vi hadde sex 8 uker etter fødselen. Jeg hadde litt vondt etter de stingene jeg fikk. Hadde vondt først,men etter noen par minutter gikk det over. Nå er det 11 uker siden jeg fødte og har forstatt litt vondt i begynnelsen. Går fort over.
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 5 og 4,5 uke, gikk kjempebra. Bortsett fra at det var litt rart og ømt helt i begynnelsen fordi jeg var så anspent (redd det skulle gjøre vondt) var det faktisk akkurat som før :-) Bare husk å bruke kondom om dere har sex igjen før etter de 6 ukene pga infeksjonsfare.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Nå slapp jeg å sy .. Så har kanskje en fordel der? Men visste ikke det med kondom .. TAkk for svar
*mamman til tw og bi* Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 4mnd....hadde renselse i 10 uker og mensen kom etter 12 uker...sambo var veldig skeptisk.men det gikk greit...tok oss god tid
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Vet ikke jeg? Ble sydd etter begge, med førstemann kjempemasse. Revenet nesten hele veien innvendig (ruptur grad 3) og ble sydd av både jordmor, fødselslege og kirurg, var godt over 30 sting bare innvendig, pluss endel utvendig. Andre gang var det "bare" noen sting utvendig. Men stingene er jo grodd, elelr skal være det, etter 3 uker da.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Visst du Alva revnet og ble sydd så masse, menallikavel kunne ha sex såpass fort, vil jeg vel tro det skulle gå ganske kjapt med meg også, som slapp unna sying .. Hmm .. Orker hvertfall ikke vente i mange mnd .. heheh ..
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 Hehe... Det er sikkert veldig individuelt dette da, tror nok jeg var/er heldig her! Men jeg har litt tro på at det er bedre å "hoppe i det" enn å utsette det for lenge fordi man er nervøs. Men lysten må jo være tilstede så klart! Viktig å bruke litt tid slik at kroppen blir klar og at begge er innstilt på at man kanskje må avbryte underveis og ta det veldig rolig i starten til man klarer å slappe av. Lykke til med forsøket da! ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Jepp,får satse på det beste Takk for masse svar og gode råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå