$ilje Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Hei! Fikk meg en babywatcher idag,og prøvde den selvfølgelig med en gang.I bruksanvisningen står det at barnets hjerteslag skal ligge mellom på 120-160 slag i minuttet,men hos meg virker det som om den fanger opp mine egne hjerteslag.Den gir dessuten veldig variable utslag,går fra 140 og plutselig ned til 70. Noen som har prøvd denne og kan dele litt erfaringer?
mamman til gogutten Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Heldig du som har fått din da.. Jeg bestilte en for flere uker siden og har enda ikke fått noen...
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 har dere bestilt fra www.babywather.no? eg bestilte min i slutten av februar, har enda ikke fått den, men sendte mail til de idag og sa eg ikke var intressert. eg har fått kjøpe en brukt:) satser på den kommer i posten snart:)
~La luna~ Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Hei. jeg har, hos babyen ligger hjerteslag på mellom 135 og 165. Hvis den kommer ned i 70, er det nok pulsåren din eller noe kanskje? vi har jo en over magen, som ihvertfall jeg merker godt. vet ikke egentlig om d er svar på spm ditt, men er lett å fange opp egen puls ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå