Gå til innhold

Melkeaktig utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukter ikke annerledes, er bare litt gulhvit og melkeaktig og det er ganske mye! Tegn på at noe ikke er som det skal, eller?? Klør ikke noe særlig heller, så er ganske sikker på at det ikke er sopp. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst helt normalt. Var på føden idag bl.a pga melkehvit utflod og tynn utflod.... hun ene sa det var sopp men legen sa det ikke var det da de tok en GU på meg.

Men du sier: klør ikke noe særlig, da tolker jeg det som at du klør litt?

Skrevet

Tja, mer sår (særlig etter sex) enn klør liksom! Synes bare det er litt plagsomt med så mye utflod.. må skifte truseinnlegg ihvertfall 2-3 ganger daglig!

Skrevet

Skjønner... Ville tatt en gynekologisk jeg å tatt en prøve.

Ellers er det helt normalt med økt utflod på slutten...

Skrevet

Jordmor sa at utfloden ville øke på ein del på slutten av svangerskapet.Klør du litt er det nok et begynnande sopputbrudd.Kjøp canesten.tablett og krem(allt er i ei pakke)reseptfritt.Jo før jo bedre.Meir utsatt for sopp i svangerskapet og.Før tabletten inn med fingen står i bruksanvisningen.Ikke bruk stengeln som følger med.Kun når man ikke er gravid.Kjøp den m en tablett i.Eg kjøpte den med 6 stk.Pyton m så mange dager...Den kuren m en tabl.inneholder like mye `medisin`som de 6 tilsammen nesten.Jordmor og legen som sa det var lurest.

Skrevet

Ok, takk for svar. Var nemlig hos en lege i starten av sv.skapet (ung og uerfaren vikar) som mente jeg hadde sopp. Tok da en canesten-pille og ble sååååååå sår etterpå, følte jeg tørket helt inn. Skikkelig ubehagelig. Så har ikke lyst til å ta det når man ikke har de typiske sopp-tegnene som klumpeaktig utflod og veldig kløe.

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte, bare at jeg ikke klør/er sår eller noe. Så regner med at det er tegn på at jeg modnes:)

Skrevet

Jeg har hatt masse utflod, men det har stoppet MYE oppci forhold til hvordan det var! Aner ikke hvorfor, men er jo veldig greit:)

Min var melkeaktig å veldig flytende, rant faktisk nedover beina et par morgener........

Skrevet

Glemte forresten å si at jeg har en uke igjen til termin.

Ikke hatt noe særlig med utflod ellers i svangerskapet, men nå er det masse sånn dere sier..

Skrevet

jeg er 36+5, vet ikke om det er tilfeldig eller det blir mindre på slutten jeg!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...