Gå til innhold

Har vondtt på høyre side av livmoren....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en bankende smerte som kommer og går. Det gjør vondt på høyre side av livmor, ned mot lysken. Noen som har opplevd noe lignende, og hva konluderte du med at det var da? Er 31.uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det eg og.Har det fremdeles.Jordmora sa det var fordi ungen låg på sida m ryggen på mi høgre sie og ansikt og føtter vendt mot venstre sida mi.Tyngdepunktet låg mest på høgre sie der nedi.Måtte inn på ein ekstra kontroll pga magemål-økning på kort stund.Måtte derfor ta nye ultral.bilder.Allt var ok.Jordmora måtte ha målt feil konkluderte dei med.Vertfall bekrefta UL-bildna det som jordmora sa med at ungen låg tyngst til den sida.Ligg meir på venstre sia di når du såver så du får avlaste den andre sia litt,var rådet ho gav meg.

Skrevet

Akkurat ja, kjenner ryggen hans mer mot den høyre siden! Og han sparker mot venstre. Takk for tipset!

Skrevet

magen og du blir tyngre så det er og naturligt med at båndene som holder bekkenet ditt tøyes litt ekstra no.Har hatt mykje bekkenløsning og gått/går på krykker.Smertene er ikkje til å komma forbi,men snart er det over.Er i veke 40+2...overtid:/

Skrevet

Ok, har og bekkenløsning i tillegg, ser fram til å bli ferdig etterhvert! Du får ha lykke til, og så håper vi noe skjer i natt så det blir baby hos deg ;) Klem!

Skrevet

Håper eg og:)Masse lykke til,til deg og.Eg venter nr 1.Gler oss veldigt til det er overstått:)

Skrevet

Øh, kanskje det e sambuarn din som ronnknolla dei?

Skrevet

Litt av eit innlegg du over meg har skrevet...Skulle ikke tro du var med dine fulle fem...Det var slik for meg som 25 mai har skrivet og.Lykke til begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...