Gå til innhold

Angående kanelspising...i 32.uke......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det spises kanel til den store gullmedaljen mot slutten av svangerskapet. Hva med oss som ikke har så lyst til å føde riktig enda, bør vi unngå kanel? Hvordan fungerer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har spist det gjennom hele svangerskapet, men ikke så utrolig mye som i dag hehe.. tror ikke det er farlig å spise det i normale mengder ellers..

Skrevet

Er 33+3, og spiser / har spist kanel som vanlig.

(Da tenker jeg på mengder som i f.eks kanelsnurrer, på grøt osv.)

Har i hvertfall ikke vært antydning til fødsel her i gården, så med mindre du setter deg ned og dytter nedpå så går det helt sikkert fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...