Lily* Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Er gravid for andre gang, er idag 16uker og kan kjenne livmoren rett over navlen. Er dette unormalt høyt? Kjenner litt angsten for at det skal være to der inni..... Har hatt liten ulitalyd hos allmenn legen min, vi så en eggsekk når jeg var på det stadiet og har bare sett ett foster...noen som har opplevd at det er to uordet om? Eller bør jeg slappe av??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå