Gå til innhold

hva er symptomene på underlivssopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer...det svir/stikker sånn, også er beinene i underlivet så ømt at det er vondt å sitte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

økt utflod, svie når man tisser.

Men hvis underlivet er så vondt, så hadde jeg ville ha testet meg for uvi. Vondt underliv kan bety nyrebekkenbetennelse.

Hadde ringt føden og spurt om du ikke kunne få levere ei urinprøve.

Skrevet

har ikke utflod...bare blod pga at jeg fødte for 10 dgr siden...skal det være så vondt enda da kanskje? *rødme*

Skrevet

Hvis det har seg slik at du har født for 10 dager siden, så kan det hende at du kan ha en liten infeksjon i evt. sting/rifter/sår. Siden du har så vondt. Hadde ville tatt kontakt med lege, evt. føden, og fått de til å se på det.

Sopp gir gjerne masse kløe og deretter vil det svi. Man får hvitaktig utflod og man kan bli rød nedentil når det klør.

Skrevet

Det er helt normalt.Mange har vondt for å sitte.Du har tross allt fått et barn ut der for bare 10 dager siden.Ikke rart om det er vondt og ømt i bein og det som er.Sitt minst muligt.avlast med å ligge på siden evt.sitte på en badering.

Skrevet

Vær obs på urinveisinfeksj.Sitte i grønnsåpevann er bakteriedrepende og rensende uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...