Gå til innhold

Noen som har noen gode råd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 37+2, barnet mitt viser et vekstavvik på opptil -30%, i følge legen så trenger jeg ikke å bekymre meg,fordi alt ser bra ut med tanke på navlesnor, morkake etc. men JEG bekymrer meg og føler at barnet snart har det bedre på utsiden. Er det noen måte jeg kan "overtale" legen til å sette meg i gang, kanskje om en uke eller to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstra mi ble satt igang fordi de trodde at jenta var altfor lita. Var 2 leger, barnepleiere og jordmor tilstede under fødsel. Ut kom ei jente på 3200 gram og 49 cm....

 

Er ofte de tar feil. Hvis de sier at resten ser bra ut, så hadde jeg hørt på det!

Skrevet

Nei...........Jeg klarer ikke å slå meg til ro med det.for 1 år siden så var en venninne gravid med sitt barn,legene sa at barnet hadde -25% i vekstavvik,men at det ikke var noe å bekymre seg for. 1 uke før termin så døde barnet fordi det fikk for lite næring.

Noe sånt vil jeg IKKE oppleve, føler da at det er bedre at barnet mitt kommer en uke eller to før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...