Gjest Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 hva gir du som pålegg til måka da?? jeg husker ikke fra sist,hva di kunne få. så til nå går det på leverpostei,hapå og smørost... måtte bare høre med noen som vet litt,hehe.(jeg gjør det ikke) =0)
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Er ikke phantomet jeg da, men svarer likevel jeg:-) Vi brukte leverpostei, prim, smøreost, makrell i tomat(den på tube) og kaviar da lillebror begynte med skiver. Begynte vel med leverpostei, prim og smøreost, og tok de to siste litt etterhvert.
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 gjør ingenting at du svara vel =0) tørr jo ikke prøve nytt jeg,hehe.men ser jo at flere gir forskjellig pålegg. nå har han begynt å nekte å spise leverpostei.er vel lei av den da =)
phantomet Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Hei, Her i huset er det leverpostei og smøreost som står høyes på listen. Kaviar introduserer jeg senere sammen med makrell i tomat og brunost. Prim gir jeg ikke, for det er noe av det heftigste både når det gjelder melk og sukker... Måka gaper til absolutt alt og sitter og rocker når han skjønner at det skal bli en matbit å få...*ler* Og så får han vann å drikke ved siden av pupp...
Babyonboard ;-) Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Jojo har fått leverpostei, smøreoster, prim, og syltetøy ved et par anledninger... I det siste har hun også fått hvitost (gikk ned på høykant!) og servelat... Servelaten spiste hun først så brødskive ;-))) Men nå er Jojo litt eldre enn Måka da....
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 så da kkan jeg prøve mer ;o) hapå er favoritten,men jeg vil ikke gi sååå mye av det da. har ikke fått tenner ennå,så jeg venter med pølsepålegg tror jeg. men nå skal snuppen få mer enn bare 3 ting på skiva. kanskje han slutter å brekke seg når han får leverpostei,og sutter som en gal når han får hapå,hehe
Babyonboard ;-) Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 De er vel glade i søtt de som mammaene ;-)))) Hapå har jeg ikke prøvd ennå, prøver å holde meg unna det søte, men må bare innrømme at der har jeg tråkka i salaten for leeeeeenge siden når det gjelder is og desserter etc... ;-/
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 ja,typisk mammaer. ikke søtt på skiva,men is.....hehehehe =) har fått smake forskjellig her da.gir jo ikke søtt om dagene.men hapå måtte jeg bare gi...ikke mye,men litt sånn ;o) men pussig nok,så likte han ikke is så veldig.var vel for kaldt ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Jojo elsker is, men igår satt vi ute på en restaurant. Vi ga henne is med skje, ville ikke ha... Sambo spiste is på pinne, den ville hun ha! Sambo spiste så det var litt igjen, men hun ville bare holde pinna der isen var... Mammaen prøvde å snu pinna, men endte med hyl ;-( Måtte le litt da det sikkert så ut som at vi VILLE at hun skulle spise is og barnet NEKTET! hahahaha...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 ;o) så dere tvinger jojo til å spise is?? hehehe. klart hun vil spise pinneis.er jo stor nå,å kan selv vet du =) knærten er jo bare 8,5mnd,men du å du han har bestemte trekk gitt... så det skal bli morro oppover å se hvor bestemt han blir ;o)
Plutseliten :) Skrevet 28. mai 2007 #11 Skrevet 28. mai 2007 Vi gir most banan på skiva også.Det er populært. Når han blir lei av leverpostei og tubeost. Ellers er gulost også en favoritt.
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #12 Skrevet 28. mai 2007 ost har vi ikke prøvd ennå.men banan får han som regel i grøten... får prøve den å.tenkte ikke på det jeg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå