Gå til innhold

Dere andre som måtte ta KS.....


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen?

Greier dere å slappe av / ikke løfte osv ?

vondt i såret?

Er såret "hardt"?

 

Formen min har vært super igrunn hele tiden.

Vanskelig å slappe av.

Fortsatt litt småvondt etter 15dager...

Såret føles hardt og pølsete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde planlagt ks (har ett hastesnitt fra før)

Formen er helt topp, bortsett fra litt jernmangel. Hadde endel vondt i 2-3 uker etterpå, men de påsto at det gjør litt mer vondt 2 gangen og jeg hadde mye arrvev og noe greier. Men nå kjennes det bare ut som en litt trang trusestrikk eller no når jeg har gått og stått for mye. Men jeg var på IKEA når det var gått 3 uker og gikk rundt i 5 timer, og det gikk fint.

Klarer ikke å la vær og løfte. prøver å ikke løfte eldstemann som veier 15kg mer enn nødvendig, men det hender jeg må. Men jeg står aldri og holder ham lenge av gangen. Men jeg løfter bilstolen med babyen og gjerne 1-2 bæreposer med mat uten å tenke meg om.

 

Er litt øm og rar i såret på kvelden, men ellers så er det egentlig greit. Kjenner så smått at jeg klarer å bruke musklene i magen igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å ikke løfte for mye da..

Fikk beskjd om fare for brokk hvis jeg ikke var forsiktig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det 6 uker siden..formen er kjempe fin..litt øm..klarer fint å slappe av..noen ganger må jeg løfte vogna og den er driiiiiiit tung,men det er det eneste tunge jeg løfter..jeg har to harde klumper i såret,men det er normalt..er arvev..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...