Bibi m/2 nå (",) Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Er i uke 36+5 i dag, og er temmelig lei nå....føler oxo magen vokser i rekord fart, og føler det er tungt.....slit.....vondt i bekkenet, klarte ikke å pusle på gulvet med datteren min i dag engang! :/ Egentlig tenker jeg at han kan godt komme nå.....er så sliten nå....er jo bare to dager til det ikke regnes som prematur uansett....er det stygt av meg å tenke sånt?.....vet jo at han kommer når han er klar....og skal ikke drikke lakserolje eller noe sånt...men i tankene mine vil jeg ha han ut nå! Slemt? Andre som føler det slikt ?
VinterSol+2 Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 syns det er ganske naturlig jeg, ikke slemt i det hele tatt! Du er sliten, du vet at nå er babyen mer eller mindre klar, og du gleder deg til å treffe han. samt komme tilbake til deg selv igjen, så du kan leke med jenta di og være mer som et "normalt" menneske igjen. tror vi alle føler på det jeg. Jeg har nå tenkt som så at jeg syns ikke det ville vært veldig trist om babyen hadde kommet nå. selvom jeg burde vente minst to uker til. -Derfor tar jeg det jo ekstra med ro og sånn også nå, sånn for å ikke fremprovosere fødsel, men jeg gleder meg mer og mer til dagen da jeg er en person og ikke to, og jeg kan holde jenta vår i armene mine!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 Ja....skjønner jo det.....er bare enkelte dager som er verre enn andre, som i dag. Er alenemamma for min første jente og MÅ opp og gjøre alt som må gjøres + bhg, danseskole...sånne ting...egentlig går det veldig bra, men ikke så godt i dag. Men får satse på i morra er følelsene bedre (og bekkenet;/ ) *syte,syte* Vet det... Takk for trøstende ord Godt på sånne skjipe dager ! Hvor lenge er det forresten til du får se jenta di da ?
VinterSol+2 Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 er i 36.uke nå. så får vi se når hun melder sin ankomst:) Jordmor tippet for tidlig fødsel, men nå ser det iallefall ut til at jeg rekker å bli fødeklar, og skulle ikke forundre meg om jeg må vente lenge! hehe hm. om du trenger å legge deg nedpå litt, så kanskje jenta di syns det er morsomt å leke lege for mammaen sin en dag? evnt kan dere rett og slett ta dere litt "søndagsfri" se en koselig film, gjøre veldig rolige aktiviteter som å spille spill osv, så du kan ligge mens dere holder på? Ikke godt når bekkenet krangler, du må jo samle krefter nå frem til fødsel! Får håpe du slipper å vente for lenge på minsten, sånn at du kan fungere mer som normalt igjen! All ære til dere som går gravide OG har små barn. jeg har jo foreløpig bare meg selv å passe på, og jeg er jo sliten. kan bare tenke meg hvordan det er når du ikke kan bare legge deg ned!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2007 Da er jo vi omtrent likt da Sist gang sa legen min at jeg trengte IKKE å beskymre meg om å føde tidlig, men hun kom 20 dager før termin, hihi =) Joa....er veeeldig heldig og har ei veldig snill og god jente på 6år som ikke krever at jeg skal slå salto og underholde henne, hun er veldig flink å leke alene, sette på filmer å sånt! Så skal IKKE klage på henne, for hun er bare fantastisk herlig!! Du og må ha masse lykke til , det skal bli godt å holde våre små i armene om ikke så alt for lenge til forhåpentligvis Må hente jenta mi ut av badekaret nå Og takk for snille ord!! Det hjelper mer enn du tror Klem bibi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå