Gå til innhold

Hva prioriterer dere når babyen deres sover på dagen?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Selv hiver jeg meg over en klesvask/støvsugern og annet forefallene arbeid;) måtte ta KS så egentlig burde jeg bare slappe av de første ukene og være forsiktig,men guuuuuuuuud så vanskelig!

 

i morgen har jeg lovet meg selv å sove litt på dagen:)

får se hvordan det går:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sitter her som regel når min lille sover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her,husarbeid etc.selv om æ e trøtt.Men den siste uka har æ gått tur i et par tima;.) om dagen.Kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- godt å høre jeg ikke er den eneste som tenker husarbeid... Klarer liksom ikke helt å slappe av når jeg vet at "ting må gjøres" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som mål og rydde inn og ut av oppvaskmaskin. Sette på 1-2 vaskemaskiner og brette klær i løpet av dagen. Gjør jeg ikke dette flyter huset over med en gang.

Men føler egentlig at jeg har masser av tid siden Lillefot sover mye. Har jeg vært mye oppe en natt prøver jeg og sove litt på dagen, men føler også litt da at hele dagen forsvinner. (-:

Jeg har også tatt ks og skal liksom slappe av, men det er ikke lett syns jeg. Er så deilig med masse energi og en kropp som fungerer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten gutt som sover veldig lite på dagen (men heldigvis ganske så flink om natten), så når han først sover så løper jeg rundt som en virvelvind for å rekke alt jeg skulle ha gjort før han våkner! Så, det er fordelen, at alt går mye fortere nå, er blitt mye mer effektiv, kan ikke vente til senere :-) Og, det er husarbeid som prioriteres, klesvask, rydde på kjøkkenet og i stua. Prøver å sove en gang midt på dagen sammen med lillegutt, men av og til føler jeg at jeg ikke kan ta meg tid til det. Gleder meg til vi får litt mer innarbeidede rutiner på soving og spising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å gjøre husarbeid,men havner veldig ofte på Dib.....hmmmm merkelig;-)

Lille jenta vår sover mye så får tid til å gjøre mye i løpet dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

jeg gjør husarbeid til den store gullmedalje..jeg liker å pusle med rydding da..så er ikke slitsomt..eller så sitter jeg på datan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster om hun er våken. Ellers tar jeg litt forefallende husarbeid innimellom dibbingen;)

Sover ikke på dagen ettersom sambo står opp med storesøster og jeg og lillebror sover litt lenger. Når han er i nordsjøen må jeg legge meg tidlig, kan ikke sove da heller pga storesøster=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke blitt noe flinkere til å ta meg en hvil når Marius sover på dagen....

BLÆ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 små fra før, og nå som det er ferie er det nok å gjøre om dagen...når minsten sover prioriter jeg, i likhet med mange av dere andre, husarbeid, men oxo å gjøre ting med de 2 andre barna mine. (vi tegner, leser bøker ol.) Blir særdeles lite tid til hvile, så jeg er temmelig skutt når kvelden kommer. Da er det godt at minsten har kommet inn i en god søvnrytme etter hvert:) Nå klarer han seg med 1 nattemåltid. Så jeg blir ikke vekket til tide og utide lenger om nettene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...