Gå til innhold

når vil kynnerne gi seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Er i uke 35 og har hatt kynnere i hele dag. De kommer og går med jevne mellomrom. Pluss masse nedpress. Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er ganske så normalt.

Jeg var veldig plaget for noen dager siden, og har roet helt ned. har fremdeles mer kynnere enn de fleste, men nå er det så jeg holder ut, lissom:)

Siden du enda ikke har rundet uke 37, vil jeg anbefale deg å roe helt ned, evnt legge deg ned og hvile flere ganger om dagen, og særlig når du får mye kynnere.

De trigges gjerne av stress. og stress er langt mindre nå enn hva det var for noen mnd siden!!

Det hjelper også med varmt bad/dusj.

kynnere kan ha innvirkning på modningen, men du er jo utenfor "faresonen" nå da. dessuten er det for det aller meste bare livmoren som forbereder seg og trener på riene den skal prestere under fødsel!

ikke bekymre deg du:)

Skrevet

Takk for svar. Det er vel kanskje ikke så mye å gjøre med det. Synes bare at det er fryktelig irriterende å bare måtte ligge i ro. Det er vel over imorgen igjen :-)

Skrevet

kjenner meg igjen:)

men det er bare å roe ned.

jeg har hatt et par stressfri dager nå, og du som det hjelper!

I natt sov jeg helt til 0630 før jeg måtte opp på do, og jeg som har flydd 4-5ganger her natt minst, fordi kynnerne presser på hele tida!

Så det er i grunnen verdt det. Du skal være menneske en stund til også:) Kjør ned tempoet, sier kroppen. og så sier den i fra når du får lov til å holde på som normalt igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...