Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 men ikke fikk lov til å bruke pikken, hva ville dere (jenter) hatt lyst til at partneren brukte å pule deg med, og hva hadde dere (gutta) hatt lyst til å putte oppi der? Sambo tenner så himla på det, når han får frie tøyler til å bruke hva som helst å putte oppi fitta... Og jeg må si, blir ganske kåt av det selv også... Særlig når han binder meg fast og tar bind for øynene mine sånn at jeg ikke aner hva han driver med! Anbefaler det!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Har du rota deg bort, Dr. Yppert??? Hvis du bare skal slenge dritt til folk som utveksler seksuelle fantasier osv, så kan du pelle deg tilbake på krangle der du hører hjemme!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Ikke rart du har fantasier med det humøret der:-) Hørt om sinnemestringskurs??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Er overhode ikke sint! Syns bare det er så himla teit og barnslig av deg å komme inn her å slenge med leppa når du har en egen side å gjøre det på...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Enig, hvis du ikke har noe bedre å komme med så smell igjen. Og norskkurs, hvor kom det fra?? HI skrev da helt greit.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 hm. du høres seksuelt frustrert ut vennen..noe galt i dag?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Jeg går for en agurk. Og en kaktus oppi ræva til Dr Dryppert.
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 jeg ville gått for en en søt liten vibrerende sommerfugl på klitten min! å en mann me to fingre i musa mi,definitivt!
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #11 Skrevet 28. mai 2007 Jeg ville definitivt putta så mange fingre oppi der som jenta tålte... også kanskje en define shampoflaske...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå