mayaya Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. mai 2007 oki, nå har jeg egentlig skjønt det :-p
rødhette* Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 ta en titt her http://www.hemmeligbarnevenn.blogspot.com/ Bare spør hvis dere lurer på noe mer.
mayaya Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2007 jeg vet at det ikke er noen satt pris, men hva pleier sånn omtrent cirka bortimot snittet være..?
rødhette* Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Nå har jeg bare vært med på én runde hemmelig venn før, og det var vanlig hemmelig venn. Men jeg har inntrykk selv av at det er vanlig med en pris på 150-200 kr, kanskje? Nå er det jo ikke alltid like lett å sette verdi på ting. F.eks. hvis noen strikker et par sokker, har du jo verdien av at personen har lagt ned egen jobb i det. En brent cd koster jo ikke like mye som en kjøpt cd, men det gjør jo ikke noe. Kanskje man finner et røverkjøp på tilbud. Kanskje man har noe liggende fra før, klar til å gi i gave til noen en gang det passer. Så ikke vær alt for opphengt i pris. Minimumskravet er et kort. Så tenker man over hva man selv ville syntes var hyggelig å få i posten Det er jo alltid hyggelig uansett, å få en koselig hilsen i posten i stedet for reklame og regninger
mayaya Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2007 oki doki, det var noe sånt jeg trodde, men ville ikke risikere å være heelt på viddene heller :-p Enig i at hjemmelagd er fint da, skulle ønske jeg kunne strikke barneklær selv, jeg :-) Men da er det rett og slett en hilsen til ungen :-D
mayaya Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2007 BTW - ang info om barnet og meg selv--- hva er det vanlig å skrive der da???
selfangerkjerringa Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 alder på barnet, str i klær, hva dere liker, kanskje om h*n er mest opptatt av kaptein sabeltann eller disney-prinsesser, favorittfarger osv
rødhette* Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Evt om det er noe spes. du/dere ønsker, f.eks. en spes. type leker, spes. type klær (sokker, bodyer osv), grøtskåler, tåteflasker, smokker osv.
selfangerkjerringa Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 eller omvendt, hvis det er noe veldig spesielt dere ikke ønsker: jenta mi f.eks nekter å gå i grønt...
rødhette* Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 hehe, ja Eller "Jenta mi hater alt som er rosa og jentete, barbiedukker er noe herk. Nei, her i gården liker vi spiderman og gråtass"
mayaya Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. mai 2007 hihi, skjønner :-D men var det sånn at jeg skulle skrive noe om meg også??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå