Bubbbles=) Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 kan dere svare på dette?? KOmmer masse slim om dagen... ikke utflod, men slim! og det har det gjort en tid nå.. Er det den berømte slimproppen=P?? Er HELT klar for å føde nå!!!! men har fortsatt 21 dager til termin... Er dette et tegn på at noe skjer??
ennaH Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Dette med at det har kommet "en tid nå", tyder på at det ikke er slimproppen. Det er nemlig begrensede mengder slim man har plass til i livmorhalsen! :-) Slimproppen skal være blakket og gjerne blodblandet, og kommer ofte som lange slimtråder. Den presses ut av at veene er i gang.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Det kan være deler av den. Jeg har også økt utflod, og regner med at det kommer av at jeg er i ferd med å modnes. Er mange som mister slimproppen i god tid før fødselen kommer i gang da, så ikke få for store forhåpninger hvis det ikke er fødsel på gang med det første.
Marolla Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Er noen som beskriver slimproppen som snørr-lignende. Er ofte litt blodspor i den også. Min er ikke gått, så jeg har aldri sett en.
ennaH Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Det er mange som tar feil av slimproppen og koagulert sæd. Finner du en gulgrønn, seig klump i trusa flere måneder før termin, bør du først av alt tenke tilbake til hva du gjorde kvelden/natta før. Sannsynligheten er stor for at en slik klump er koagulert sæd, og ikke slimproppen.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Min gikk for 2 uker siden, og det var ikke til å ta feil av. Det var en gjennomsiktig gele klump liksom...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Jordmor Siri svarer: slimproppen.. Hvordan ser denne ut, kan den f.eks være hvitaktig? Og hvor lang tid kan det være mellom slimproppen går til fødselen setter i gang? (Da spesielt; det absolutt lengste....) Innsendt av: kolibri Kolibri! Slimproppen kan gå inntil en måned før fødselen. Den er seig, gul/hvit/blank og litt brune spetter i. Kommer gjerne dersom man har hatt en del kynnere i løpet av den siste måneden før termin. Lykke til! Vennlig hilsen jordmor Siri
☆Pacific sunset☆ Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Slimproppen er mer som en klomp med slim, fargen kan vel variere men min var iallefall blank og seig. Den gikk da jeg hadde gått med rier en liten stund. Man kan visst få endel utflod og ligende når det nærmer seg slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå