Julia35 Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg sover så dårlig pga "maur i føttene" hver kveld og natt. Har hørt at det kan komme pga dårlige jernlager, som jeg har. Jeg tar tilskudd av jern men syns ikke det hjelper på føttene. Legen min er ganske blank i dette. Sier bare at jeg må regne med "noe" under en graviditet. Noen som har noen tips? Jeg er i uke 35
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 jeg bruker magnesium for dette, får kjøpt det på helsekosten. syntes det er helt fantastisk.. hadde ikke klart meg uten!! men de sier og at en rød ulltråd runt bena skal hjelpe og et stykke lano sepe i senge enden. men dette har jeg ikke prøvd selv!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Legg de høyt, drikk melk eller spis banan! Såpestykke nederst i sengen skal også hjelpe ¨ Har restless legs selv og det er grusomt!!! Føler virkelig med deg. En god fot/leggmassasje av mannen din hjelper også, samt å gå litt.
Én til Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Uff ja, det er slitsomt! Har det jeg også. Eneste som hjelper er å legge beina høyt, synes jeg. Bygger opp med et par puter.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg sliter også med dette, og det som hjelper meg er å unngå sukker på kvelden, få massasje og kos på bena av sambo - veldig populært! ) også pleier jeg å dusje bena i varmt vann rett før jeg legger meg. Det hjelper masse på meg iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå