Gå til innhold

forstyrret synsfelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i de siste tre dagene fått forstyrrelser i synsfeltet. Varer bare en halv times tid hver dag. En dag klarte jeg ikke se digitale tall,det så liksom ut som det ikke var dær. I dag var det stor svarte flekker. Skikkelig ekkelt. Blir jo en smule betenkt kan man si,tenker å ringe legen tirs morgen. Er 24 uker i morgen og skal til min første jordmor kontroll kommende fredag. Har jo ikke målt blodtrykket mitt siden uke 10. Lurer på om det kan ha noe med BT å si. Ellers var jeg på ul i uke 20,alt vel da. Men jeg ble jo ikke sjekket. Er det noen andre som har hatt lignende opplevelser? Mitt 2 svangerskap,kan ikke huske å ha hatt noe slikt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..Hørtes ut som noe lignende jeg hadde i første svangerskap. Var ikke noe med blodtrykket mitt da men. Jeg fikk rett og slett dårligere syn iforbindelse med svangerskapet. Bruker lese briller og måtte ha en styrke sterkere.brukte 0,75 men gikk opp til 1,5 etter svangerskapet. Store svarte flekker har jeg ikke vært bort i men har vært bort i små prikker som gjerne kommer når jeg ser på sterkt lys,og streker som flyter i synsfeltet. fikk høre dette var helt normalt da men. Hvis det er blodtrykket så har du sikkert ville hatt hodepine også tenker jeg, men bra du har time til jordmor så du får sjekket og evt utelukke blodtrykket =) *lykke til*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...