Gå til innhold

Når gir mathungeren seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når jeg egentlig skal slutte og spise så fordømt mye? Gir den overdrevne matlysten seg etter fødselen, eller?

Jeg har spist bra hele 1. og 2. trimester..veldig sunt med mye frukt og grønnsaker, knekkebrød og sunt pålegg og mye kylling middager..drukket mye vann og bon aqua, da brus og saft ble for søtt.. Men nå, de siste 3-4 ukene, har det snudd helt om..jeg må ha noe søtt omtrent hver dag..fantaserer om iskremer og kaker og det som er..drikker brus og saft plutselig..på brødskivene tar jeg liksom nugatti og jordbær syltetøy for og få noe søtt liksom...uff, jeg liker ikke dette her, for jeg føler jeg bare eser ut...

Har sluttet og røyke, så kansje det har noe og si? Kansje det har blitt en erstatning for røyk? Men jeg slutta jo med røyk for over 3 mnd siden, og det er jo først nå i det siste jeg har fått dette "suget".. Men til de som har født og kansje har hatt det på samme måte: blir dette bedre etter fødsel?

Eller forblir jeg like "glupsk"? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok sitt å si at du har sluttet å røyke... Men jeg for min del har aldri røykt og sliter også veldig med søthunger og alt mulig annet også. Klarer ikke la være.Det merkeligste er jo også at jeg aldri har likt nugatti på skiva før men nå bare må jeg ha det ingenting annet som fungerer.... Men erfaringsmessig vet jeg at det gir seg nok ikke før etter svangerskapet, hvertfall var det slik sist.. Jeg la på meg 20kg men tok det fort av igjen uten å gjøre noe særlig med det. Men jeg drømmer så gjerne om å være en av disse flotte gravide som kun legger på seg rundt magen..... Jeg har aldri vært superslank, så jeg har nok anlegg for det;( Lykke til, søthungeren gir seg nok, men et slit er det mens det står på.....)

Skrevet

Ja, samme her..har lagt på meg så mye på både hofter, rumpe, lår, og på siden av magen..hmm, vil ikke ha mer nå...hehe men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet... =) samme her, nugatti har jeg kun spist et par ganger i løpet av hele mitt liv..men nå har jeg fått smaken på det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...